Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

11/11-11 kl.11.11!

Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Neej! Misssaaaaadeeee!

Jag med! D:
Nu får vi ju vänta ett helt år till 12/12-12 kl.12.12...

11 nov, 2011 12:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


FAIL. Jag tänkte bara dagens datum var viktigt och la ingen större kraft på att själv vara engagerad i klockslaget. Lyssnade på japanska fraser och gjorde rent i en koffertdamm när klockan var 11:11 Fett udda och awesome.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 nov, 2011 12:51

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag var på biblioteket, alla ba "OMG ELVA ELVA ELVA ELVA ELVA!!!!11111"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

11 nov, 2011 13:02

Erfa
Rektor

Avatar

+2


Äshdå, jag skulle ju också skriva på Mugglis då!

Jaja, jag får väl vänta tills 2111-11-11 då......

11 nov, 2011 13:40

expelliarmus
Elev

Avatar


Jag missade det och ser ingen större förlust med det, haha. I really don't care about these things :$

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

11 nov, 2011 13:53

IamAK
Elev

Avatar


^ samma här.

11 nov, 2011 14:00

Buddha
Elev

Avatar


På skolan gjorde dom värsta grejen av den, och kallade det binära dagen för att 1:or och 0:or är binära...

11 nov, 2011 14:50

Borttagen

Avatar


Min svenska lärare var väldigt inne i det hela, om teorierna osv. Han satt och läste upp 3 tidningsartiklar om dagen, satt och pratade för sig själv och hans tankar och sen sa han åt oss att börja skriva 2 sidor om siffor och 11or. Vad tyckte vi om siffran 4 och 23?
Min klasskompis berättade också om paralleller mellan 9/11 och siffran 11. Typ att det var den 263 dagen på året (2 + 6 + 3 = 11), lands nummerna blev 11 och en massa sånt.
Sen sa en annan att om man vek en dollar (eller någon dollar lapp) på något konstigt sätt stod det 9/11 på. Sen kunde man också få fram två brinnande torn och ett brinnande vita huset.
11 har också ''framkallat'' heatwaves, naturkatastofer och krig blabla.
Så ja, antingen är det det här allt dåliga. Men andra säger ju att det blir bättre.
Jag är inte så insatt egentligen. Det här var bara lite av det man fick lära sig idag

11 nov, 2011 14:53

vevve_puff
Elev

Avatar


har ni tänkt på en sak!! det var den näst sista året som vi levde som det kan bli 11/11-11 kl.11.11

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

11 nov, 2011 17:51

Borttagen

Avatar


Lol. Det kommer ta lite mindre än 1000 år tills nästa 11-11 dag sker

11 nov, 2011 17:53

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!

Du får inte svara på den här tråden.