11/11-11 kl.11.11!
Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Dini99: Neej! Misssaaaaadeeee! Jag med! D: Nu får vi ju vänta ett helt år till 12/12-12 kl.12.12... 11 nov, 2011 12:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
FAIL. Jag tänkte bara dagens datum var viktigt och la ingen större kraft på att själv vara engagerad i klockslaget. Lyssnade på japanska fraser och gjorde rent i en koffertdamm när klockan var 11:11
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 12:51 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 nov, 2011 13:02 |
|
Erfa
Rektor |
Äshdå, jag skulle ju också skriva på Mugglis då!
Jaja, jag får väl vänta tills 2111-11-11 då...... 11 nov, 2011 13:40 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag missade det och ser ingen större förlust med det, haha. I really don't care about these things :$
11 nov, 2011 13:53 |
|
IamAK
Elev |
^ samma här.
11 nov, 2011 14:00 |
|
Buddha
Elev |
På skolan gjorde dom värsta grejen av den, och kallade det binära dagen för att 1:or och 0:or är binära...
11 nov, 2011 14:50 |
|
Borttagen
|
Min svenska lärare var väldigt inne i det hela, om teorierna osv. Han satt och läste upp 3 tidningsartiklar om dagen, satt och pratade för sig själv och hans tankar och sen sa han åt oss att börja skriva 2 sidor om siffor och 11or. Vad tyckte vi om siffran 4 och 23?
Min klasskompis berättade också om paralleller mellan 9/11 och siffran 11. Typ att det var den 263 dagen på året (2 + 6 + 3 = 11), lands nummerna blev 11 och en massa sånt. Sen sa en annan att om man vek en dollar (eller någon dollar lapp) på något konstigt sätt stod det 9/11 på. Sen kunde man också få fram två brinnande torn och ett brinnande vita huset. 11 har också ''framkallat'' heatwaves, naturkatastofer och krig blabla. Så ja, antingen är det det här allt dåliga. Men andra säger ju att det blir bättre. Jag är inte så insatt egentligen. Det här var bara lite av det man fick lära sig idag 11 nov, 2011 14:53 |
|
vevve_puff
Elev |
har ni tänkt på en sak!! det var den näst sista året som vi levde som det kan bli 11/11-11 kl.11.11
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 11 nov, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Lol. Det kommer ta lite mindre än 1000 år tills nästa 11-11 dag sker
11 nov, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen