Blev faster inatt!
Forum > Off Topic > Blev faster inatt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
idalinapotter
Elev |
11 nov, 2011 14:30 |
|
Borttagen
|
Now thats awesome!
Undrar om man blir faster eller moster någon vacker dag själv? Jag får helt enkelt adoptera någon under min syrras namn.. MOhahahah! 11 nov, 2011 14:41 |
|
Cyachi
Elev |
Nej vad fint, grattis!
11 nov, 2011 14:54 |
|
cannedcorn
Elev |
Tack så mycket allihop :3
Hon har ännu inte fått ett namn. Hon går under arbetsnamnet "bebisen". Väldigt påhittigt.. hrmhrm. x)
11 nov, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Åh, grattis!!
11 nov, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Grattis ♥♥
11 nov, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Grattis!♥
12 nov, 2011 00:46 |
|
cannedcorn
Elev |
12 nov, 2011 11:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
12 nov, 2011 11:31 |
|
si_tonks
Elev |
12 nov, 2011 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen