Kolla, en lägenhet :D
Forum > Off Topic > Kolla, en lägenhet :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av Amandan: Åhh, nu blir jag också sugen på att köpa en lägenhet, bara för att möblera! Ni har fått till det jättemysigt, ser väldigt fint ut. jag brukar också bli det! Haha, smart! Nu blev jag sugen på det.. Synd att sims är på min andra dator, och att jag måste plugga bara. Min tumblr!
9 nov, 2011 23:21 |
|
Borttagen
|
Kolla! Jag vll också flytta hemifrån!
Kolla FINT! 9 nov, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
Mysigt
9 nov, 2011 23:33 |
|
popohaejo
Elev |
Åhh påminner mig om min och pojkens lägenhet!!
petitegossip.se
10 nov, 2011 00:15 |
|
kinshaw
Elev |
10 nov, 2011 09:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Åh tack för alla fina kommentarer
Och ja, vi är riktiga filmfreaks... Eller det är väl mest mina filmer. Och hyllorna är lite tv-spel och cd-skivor också, men mest film without something there is no nothing 10 nov, 2011 10:01 |
|
Ida S
Lärare |
Men vad fint och mysigt ni bor :'
"we live together, and harry does all the cooking." 10 nov, 2011 10:39 |
|
Mandy Diamond
Elev |
10 nov, 2011 14:35 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Ser rikigt hemtrevligt ut! Jag är så stolt att ni är filmgeeks! Två hyllor? Man blir helt tårögd! :'D♥ What avifors said! 10 nov, 2011 14:40 |
|
Salazar1
Elev |
Det ser ju jättemysigt ut!!!!
Slytherin Pride 10 nov, 2011 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen