Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jul <3

Forum > Off Topic > Jul <3

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kan inte ha en hemma förrän den första december, jag kommer äta upp alla i förtid annars.

10 nov, 2011 08:22

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag och Erfa fick varsin av min mamma som inflyttningspresent fett glad.

without something there is no nothing

10 nov, 2011 08:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är inte hemma alls i December så jag kommer inte få paketkalender somajg alltid fått D:
Vart ska du? O:

10 nov, 2011 21:30

mitchan
Lärare

Avatar


Va är det jul snart?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

10 nov, 2011 21:32

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är inte hemma alls i December så jag kommer inte få paketkalender somajg alltid fått D:
Vart ska du? O:


Vem har sagt att du inte kan få en i alla fall? Men du får ta den so skickade till USA, om den fortfarande e hemma. för jag ska ha båda de andra två

Idag kom min Bamse-tidning (okej jag veeet) och med kom den årliga julkalendern

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

10 nov, 2011 21:33

Borttagen

Avatar


JAAAAOO!!! Enligt mig iaf!Jag ska börja öva Lucia nästa vecka! Alltså där vi ska vara

10 nov, 2011 21:33

mitchan
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAAAAOO!!! Enligt mig iaf!Jag ska börja öva Lucia nästa vecka! Alltså där vi ska vara
Va, men det var ju sommar nyss känns det som :C

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

10 nov, 2011 21:34

Borttagen

Avatar


Neej, i Centrum där jag bor finns det jätte mkt juldekorationer C:
Fast jag är en vinter människa så... : ]

10 nov, 2011 22:07

Twix
Elev

Avatar


Vill i alla fall ha en chokladkalender, men tror inte jag får någon...

Nu när vi ändå snackar jul, vet någon var man kan köpa böckerna 'Quidditch genom tiderna', 'Fantastiska vidunder och var man hittar dem' samt ett bra affär/sida att köpa trollstavar på?

11 nov, 2011 13:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av adliitam:
Finns ingen mening för mig att ha chokladkalendrar, jag äter ändå upp alla chokladbitar direkt!! ingenting kan stoppa mig från att äta choklad :d


This. Om jag köper en chokladkalender så garanterar jag att den är slut senast den tredje.

11 nov, 2011 13:11

1 2 3

Forum > Off Topic > Jul <3

Du får inte svara på den här tråden.