Filmer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
500 days of summer! Grymt soundtrack, bra handling och dessutom är avifors man med också!
9 nov, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
Vadå, har Rise of the Planet Of the Apes redan kommit ut? O:
9 nov, 2011 20:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tecknat: Anastasia, Ringaren i Notre Dame, Mulan, Spirited Away
Annat: Pretty Woman, Dirty Dancing, Flashdance, Top Gun, X-Men: trilogin + Wolverine + First class, Star Wars, The Lord of the Rings-trilogin ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Batman: Under the Red Hood. I och för sig tecknad men rätt bra. :3
Star Wars-, Harry Potter- och Sagan om Ringenfilmerna är ju också trevliga. :3 Och X-men First Class! 9 nov, 2011 20:31 |
|
Ginnyy
Elev |
9 nov, 2011 20:32 |
|
accioron
Elev |
Billy Elliot!!! Såg den för första gången i skolan idag, dööör den var så bra.
9 nov, 2011 20:43 |
|
Miss_Hj
Elev |
Kanske, tower heist vet dock inte om den har kommit ut på dvd än!..
9 nov, 2011 21:55 |
|
adliitam
Elev |
9 nov, 2011 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Beror ju på vad du vill se? Men harry potter xd En annan jag gillar är Sweeney Todd men det är lite av en film som man antigen älskar eller hatar tror jag?o.O Jag babblar skit jag vet.. Alltså Sweeney Todd! Hade en kompis (hon är snarare än ex-kompis efter att ha sagt detta) : Alltså de kan ju inte sjunga, hela filmen var så ful, skådespelarna var dåliga. And I was like: ![]() 9 nov, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
En julfilm passar till alla tillfällen. Eller en skräckis kanske?
9 nov, 2011 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen