vad ska ni ge er mamma till julklap
Forum > Off Topic > vad ska ni ge er mamma till julklap
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Tror jag ska köpa något från lagerhaus
8 nov, 2011 21:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kanske kommer jag kunna bjuda med henne på en lite tripp till Kiel under julmarknaden i december och då får jag väl stå för det mesta såklart
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2011 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Kanske kommer jag kunna bjuda med henne på en lite tripp till Kiel under julmarknaden i december och då får jag väl stå för det mesta såklart Bjuda med henne på den här? http://www.olvemarks.se/vinterresor/tyskland/lubeck-julshopping Två dagar i Lübeck, resa dit (I buss, men vi åker alltid på bussemester, GRYMT MYSIGT!) och hotell. Sen är det massa julshopping på kvällen och man åker hem till sverige på morgonen igen, fast det är nog lite kort med en tvådagarsresa... :'c 8 nov, 2011 21:34 |
|
hyperion
Elev |
Ingen aning... Pappa ska få en tavla jag håller på med i bilden, han krävde att få den när han fick veta att vi höll på med abstrakt konst xD
![]()
8 nov, 2011 21:40 |
|
Ida S
Lärare |
En morgonrock
"we live together, and harry does all the cooking." 8 nov, 2011 21:41 |
|
Piggy
Elev |
Antagligen en tavla jag målat.
Hon vill ha både fler saker jag gjort och fler tavlor av rosor så det är nog ett alternativ. ^^'
8 nov, 2011 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen