Stöd- och pepptråden
Forum > Off Topic > Stöd- och pepptråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag ska ha No prov imorgon
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 00:01 |
|
Elderwand
Elev |
^ Nervositet kan vara bra ibland, även om man själv inte alltid upplever den som positiv. Vissa brukar prestera dessutom ännu bättre än vanligt när det kommer till kritan, vilket är bra, eller hur?
Känner man bara att man har koll på saker och ting som provet handlar om, finns det ju inte mycket mer att göra än att ge sig på det och få det överstökat! Jag är säker på att det kommer gå bra!
8 nov, 2011 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
Får väl hoppas det
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 00:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Elderwand: ^ Det kommer ordna sig! Jag är säker på att det blir lättare efter hand, det brukar det bli. De är ju till för att hjälpa, inte skada, så förhoppningsvis blir det bra i slutändan. You can do it, girl! ♥ Tack älskade vän. Du är underbar! ♥
8 nov, 2011 00:13 |
|
Borttagen
|
Försök bara att låta bli att plugga precis innan provlektionen, annars brukar i alla fall jag bara bli förvirrad och gör sämre ifrån mig 8 nov, 2011 07:33 |
|
Borttagen
|
leumas vän
Lycka till på fredag! Du kommer säkert få massvis med glass när du är klar. Det får man alltid efter operationer 8 nov, 2011 12:14 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Buäääh, jag fick inte en enda glass efter min operation förra året :c Fast jag fick en gosedjurskatt, mohaha!
8 nov, 2011 12:41 |
|
Borttagen
|
^
Lägg av! Låter ju ännu härligare! ... Tänk om man kunde få båda två? Oh heaven♥ Lycka till i efterskott till din operation! 8 nov, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
8 nov, 2011 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vafan är det för lyx? När jag var liten och opererade mig så fick jag inget efteråt, tror jag. Nu skämmer dem bort tonåringar med glass och gosedjur, jag var liksom mindre än 6 tror jag. ;_; ![]() Haha om du någonsin opererar dig, kommer jag komma med massvis med glass och en gosedjurs panda till dig, bara för att Deal? 8 nov, 2011 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen