Luna/Harry-shippers
Forum > Harry Potter > Luna/Harry-shippers
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 18:44 |
|
joel9324
Elev |
7 nov, 2011 18:55 |
|
accioron
Elev |
^ Neh. De ska vara missförstådda tillsammans med testraler och bara vara bäst. Ginny kan gifta sig med Neville!!!!!
![]() 7 nov, 2011 18:59 |
|
felix felicis
Elev |
7 nov, 2011 19:07 |
|
Katla
Elev |
Jag shippar inte Lurry (Luna is way too awesome for Harry), men jag shippar däremot Geville. Och Leville. Och Nusan. Dammit, jag kan inte bestämma mig! xD
♏︎ 7 nov, 2011 19:11 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: ^ Neh. De ska vara missförstådda tillsammans med testraler och bara vara bäst. Ginny kan gifta sig med Neville!!!!! ![]() I can't believe you just did that Ninnie omg
7 nov, 2011 19:16 |
|
accioron
Elev |
7 nov, 2011 19:19 |
|
Ginnyy
Elev |
7 nov, 2011 19:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Neville och Sysan kanske? ;P Puffis, hade jag rätt? ;p 7 nov, 2011 19:22 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 19:24 |
Forum > Harry Potter > Luna/Harry-shippers
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen