Muggliströjor
Forum > Off Topic > Muggliströjor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att antingen köpa den med luva, eller "Jag hänger på Mugglarportalen.se"- t-shirten. Jag vill ha Hänga Harry t-shirten, men jag vill att den går ner över rumpan, så jag kanske borde beställa dam small, det brukar funka på mig c: Rosa ska den va.
7 nov, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 18:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att antingen köpa den med luva, eller "Jag hänger på Mugglarportalen.se"- t-shirten. Jag vill ha Hänga Harry t-shirten, men jag vill att den går ner över rumpan, så jag kanske borde beställa dam small, det brukar funka på mig c: Rosa ska den va. Jag ville också ha den, fast pappa tycket den var läskig, haha Storlekarna är väldigt små, syrran beställde dam small, och den var nästan förliten, och jan tog barn medium, och han fick ge den till hifi. 7 nov, 2011 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen