Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchlag

Forum > Off Topic > Quidditchlag

1 2
Användare Inlägg
Sirius Black
Elev

Avatar


jag är sökare!!

...

7 nov, 2011 17:56

EMELESEL
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Sirius Black:
jag är sökare!!

Japp Du kmr äga ut alla!

7 nov, 2011 17:59

Sirius Black
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Sirius Black:
jag är sökare!!

Japp Du kmr äga ut alla!
haha

...

7 nov, 2011 18:00

EMELESEL
Elev

Avatar


Jo, men seriöst! Kvicken var rätt seg föra gången (hehe) och dom sa att det var den snabbaste.

7 nov, 2011 18:02

Sirius Black
Elev

Avatar


du som är slagman få se till att dunka ner den andra sökaren!! haha

...

7 nov, 2011 18:03

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Sirius Black:
du som är slagman få se till att dunka ner den andra sökaren!! haha

Haha, ska ske! Here I comes! Okej, vi får nog sluta babbla nu, detta hör inte riktigt till tråden (men nästan...)

7 nov, 2011 18:05

Sirius Black
Elev

Avatar


ingen annan som vill vara med?

...

7 nov, 2011 18:07

EMELESEL
Elev

Avatar


Vi får väl vänta och se

7 nov, 2011 18:07

Sirius Black
Elev

Avatar


ingen!?

...

7 nov, 2011 18:41

1 2

Forum > Off Topic > Quidditchlag

Du får inte svara på den här tråden.