LEDIG PÅ ONSDAG
Forum > Off Topic > LEDIG PÅ ONSDAG
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Disa: Skrivet av leumas vän: Och jag är ledig på fredag för att jag ska operera mig. xD Inte heller rolig anledning Dom ska typ skära bort halva nageln på stortån för att komma åt en infektion, ehe. 7 nov, 2011 13:01 |
|
Disa
Elev |
Åh fyfan... Under lokalbedövning?
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 13:03 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Disa: Åh fyfan... Under lokalbedövning? Har ingen aning. Vad finns det för olika bedövningar då? 7 nov, 2011 13:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 13:07
|
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej. Jag är motorman på ett passagerarfartyg och satt igår på "söndagsmöte" som vi kallar det. Chiefen drar ner tårta och uppdaterar oss om hur arbetet flyter på i båten och i land osv. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2011 13:07 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Nej. Jag är motorman på ett passagerarfartyg och satt igår på "söndagsmöte" som vi kallar det. Chiefen drar ner tårta och uppdaterar oss om hur arbetet flyter på i båten och i land osv. Skit vad kul :O Vad har du pluggat då? http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 13:28 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Disa: Åh fyfan... Under lokalbedövning? Har ingen aning. Vad finns det för olika bedövningar då? Har själv "opererat" mig i tårna flera gånger och är väldigt säker på att du kommer få bedövning ![]()
7 nov, 2011 13:34 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Disa: Åh fyfan... Under lokalbedövning? Har ingen aning. Vad finns det för olika bedövningar då? Har själv "opererat" mig i tårna flera gånger och är väldigt säker på att du kommer få bedövning Klart bedövning ges Lokalbedövning är att du inte sövs och bara bedövar området där du opereras http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 15:06 |
|
Celebikai
Elev |
7 nov, 2011 15:12 |
|
Borttagen
|
Är ledig en del av dan om två veckor, ska till tandläkaren
7 nov, 2011 15:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Disa: Skrivet av Kintsugi: Nej. Jag är motorman på ett passagerarfartyg och satt igår på "söndagsmöte" som vi kallar det. Chiefen drar ner tårta och uppdaterar oss om hur arbetet flyter på i båten och i land osv. Skit vad kul :O Vad har du pluggat då? Sjöfartsgymnasiet i Skärhamn. Skulle ha fått behörighet som både matros och motorman men på grund av världens dåliga ekonomi på senare år så försvann båtar som vi kunde praktisera på. Mindre praktik = en behörighetsinriktning istället för två. Valde motorman för att det inte är lika rastlös-aktigt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2011 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen