Vem är du lik?
Forum > Off Topic > Vem är du lik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min familj, särsilgt min syrra.. Tycker att jag är lik Drew Barrymore.. Min syster brukar kalla mig Drew -.-
6 nov, 2011 22:29 |
|
mitchan
Lärare |
En gång satt jag i en chatt och var ledsen över att Carey Mulligan är fantastiskt snygg och att jag vill se ut som henne.
Så frågade folk hur hon såg ut och jag länkade en eller två bilder. De flesta typ "......Haha vad fan, hon ser ju ut som du :o" ♥ ![]()
6 nov, 2011 22:29 |
|
Enchanted
Elev |
6 nov, 2011 22:29 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av mitchan: En gång satt jag i en chatt och var ledsen över att Carey Mulligan är fantastiskt snygg och att jag vill se ut som henne. Så frågade folk hur hon såg ut och jag länkade en eller två bilder. De flesta typ "......Haha vad fan, hon ser ju ut som du :o" ♥ Du är faktiskt väldigt lik henne! ![]()
6 nov, 2011 22:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
accioron är lik Tove Styrke!
Jag har fått höra att jag är lik min mamma, min pappa, min bror, pappas kusin (eller kompis eller vad tusan det var), pappas syster... Men någon kändis. Nej. Aldrig ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 nov, 2011 22:32 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av kinshaw: Haha åh tack, Elin ♥ ♥ puss Skrivet av mitchan: En gång satt jag i en chatt och var ledsen över att Carey Mulligan är fantastiskt snygg och att jag vill se ut som henne. Så frågade folk hur hon såg ut och jag länkade en eller två bilder. De flesta typ "......Haha vad fan, hon ser ju ut som du :o" ♥ Du är faktiskt väldigt lik henne! ![]()
6 nov, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
^Skit söt.
Tyvärr liknar jag ingen. I'm 1 of a kind 6 nov, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Skit söt. Tyvärr liknar jag ingen. I'm 1 of a kind Vad menar du med skit söt? 6 nov, 2011 22:38 |
|
expelliarmus
Elev |
6 nov, 2011 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen