Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Moa Lignell

Forum > Off Topic > Moa Lignell

1 2 3
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar


Kollar inte på idol MEN HON ÄR SÅ HIMLA FIN. Hoppas hoppas hoppas att hon inte vinner, för det brukar aldrig sluta bra för vinnaren. Skivbolagen vill ju redan släppa skiva med henne så hennes karriär är ju på gång i vilket fall som helst.

6 nov, 2011 22:57

Borttagen

Avatar


Ja, hoppas hon kommer tvåa!

6 nov, 2011 23:04

popohaejo
Elev

Avatar


Hennes låt är sjukt bra , dock är hon inte min favorit, men låten ska hon ha cred för

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fs2tm6d.jpg petitegossip.se

6 nov, 2011 23:09

HarryPrutter
Elev

Avatar


Hon är otroligt duktig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F102ujr8.jpg

6 nov, 2011 23:18

Borttagen

Avatar


Hon är otroligt bra, sån himla fin röst!

6 nov, 2011 23:19

Amandan
Elev

Avatar


OMG just det! Hon har helt underbart fina ögon. DÖÖR. Så fiina!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

6 nov, 2011 23:28

Borttagen

Avatar


Haha ^ XD Jag tycker att hon är cool med sina dreds och sin tandställning. Det är liksom det som "är Moa".

6 nov, 2011 23:49

Borttagen

Avatar


Hon är awesome Jag skulle tro att hon kommer få skivkontrakt efter idol, oavsett om hon vinner eller inte

7 nov, 2011 00:15

Borttagen

Avatar


Tror jag med, och hoppas!

7 nov, 2011 00:15

childhoodlight
Elev

Avatar


I love her, really. Talanted!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

7 nov, 2011 16:41

1 2 3

Forum > Off Topic > Moa Lignell

Du får inte svara på den här tråden.