Moa Lignell
Forum > Off Topic > Moa Lignell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Kollar inte på idol MEN HON ÄR SÅ HIMLA FIN. Hoppas hoppas hoppas att hon inte vinner, för det brukar aldrig sluta bra för vinnaren. Skivbolagen vill ju redan släppa skiva med henne så hennes karriär är ju på gång i vilket fall som helst.
6 nov, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Ja, hoppas hon kommer tvåa!
6 nov, 2011 23:04 |
|
popohaejo
Elev |
Hennes låt är sjukt bra , dock är hon inte min favorit, men låten ska hon ha cred för
petitegossip.se
6 nov, 2011 23:09 |
|
HarryPrutter
Elev |
6 nov, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Hon är otroligt bra, sån himla fin röst!
6 nov, 2011 23:19 |
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 23:28 |
|
Borttagen
|
Haha ^ XD Jag tycker att hon är cool med sina dreds och sin tandställning. Det är liksom det som "är Moa".
6 nov, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
Hon är awesome
7 nov, 2011 00:15 |
|
Borttagen
|
Tror jag med, och hoppas!
7 nov, 2011 00:15 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen