Hjälp med NO tack!
Forum > Off Topic > Hjälp med NO tack!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Hatar när sånt där klurigt dyker upp!
without something there is no nothing 6 nov, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Antingen D C B A eller D C A B. Vet inte riktigt men tycker nog att den första låter mer rätt.
6 nov, 2011 19:28 |
|
childhoodlight
Elev |
6 nov, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen