Vad har du gjort idag?
Forum > Off Topic > Vad har du gjort idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Allison Lunettes
Elev |
10 nov, 2011 12:47 |
|
Mandy Diamond
Elev |
inget vettigt alls, men ska snart knata bort till stallet och kolla hur det är med min halta ponny
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
10 nov, 2011 14:34 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag satt vid datorn imorse, åkte sedan till min prao på biblioteket. Började vid tio, fick sortera böcker i två och en halv timme. Tydligen skulle det tagit fyra timmar, men är man proffs så är man. 8D Och ja, eftersom att jag var klar fick jag sluta tidigare. Jag väntade på pappa i hundra år, vi åkte hem, gjorde hamburgare och nu sitter jag här igen. c:
10 nov, 2011 14:59 |
|
Borttagen
|
Hae varit i skolan...
10 nov, 2011 15:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Somnat, vaknat, somnat, vaknat, klivit upp, setat vid datorn, letat skor, gått till tågstationen, åkt tåg, läst Harry Potter, haft samtal med min behandlare på ABC, köpt läkerol, gått till tåget och nu sitter jag på tåget hem.
10 nov, 2011 16:02 |
|
baramin
Elev |
Vaknat, åkt till skolan, missat bussen hem, kommit hem ändå. Ungefär.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 16:04 |
|
Loongbottom
Elev |
Varit på Piano!
Justin Bieber 4Ever 10 nov, 2011 21:34 |
|
popohaejo
Elev |
10 nov, 2011 21:36 |
|
lillamymin
Elev |
Slagit huvudet i mitt skåp. Fått världens huvudvärk. Varigt allmänt gnällig. Surat över mitt nya smeknamn. Fortfarande inte hämtat mig från igår. Varigt sjukt tråkig och skrivit en massa. Varigt allmänt trött och gnällig och sur och bara muff.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 10 nov, 2011 21:40 |
|
Ida S
Lärare |
Jag har varit i stallet och ridit, det var kul för det gick förvånansvärt bra ^^
"we live together, and harry does all the cooking." 10 nov, 2011 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen