JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV
Forum > Off Topic > JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra tråd!
Du har rätt i att median försöker lura en, man ska själv bestämma och det är ens egen åsikt man skall värdera högst. 6 nov, 2011 17:32 |
|
Katla
Elev |
Du är värd alla plus på hela Mugglis för det där inlägget.
♥ ♏︎ 6 nov, 2011 17:36 |
|
ikka
Elev |
Åh Jasmin, du skriver så oerhört fint, du kan verkligen det där med att beröra människor. Samtidigt har du så himla, himla rätt.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 nov, 2011 17:39 |
|
Elley
Elev |
Okej, Jasmin. Just nu gråter jag, jag gråter för att det var så sjukt fint och sant. Jag är glad för att du har insett hur vacker du är, för du är verkligen en av de vackraste kvinnorna jag någonsin sett. Jag hoppas, att någon gång ska jag inse att jag också räcker till. Men den dagen är inte idag, och även om din otroliga text gav mig en tankeställare så känner jag mig inte redo, men jag hoppas att alla andra på mugglis kan ta åt sig av det du skriver, för du skriver det fantastiskt. Du är vacker inifrån och ut Jasmin, det är du verkligen ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 nov, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Underbart, skulle vilja att hela världen förstod detdär!
Värden skulle bli så mycket bättre då. Själv kom jag på det igår när jag vaknade... 6 nov, 2011 17:46 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Jasmin.
Du måste vara en av de vackraste kvinnorna som finns. Och jag är bara så glad att du själv har insett det. Du är så vacker. ♥
6 nov, 2011 17:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 19:08
|
|
childhoodlight
Elev |
![]() Åh så himla fina är ni! Verkligen, tack för era ord. Men som sagt, jag skrev detta med hopp för att kunna ändra synen som en del av er äger. I'm glad it worked for some of you, och till er andra; FORTSÄTT KÄMPA! ♥
6 nov, 2011 18:04 |
|
scarhead
Lärare |
Den här texten.. en av de mest finaste, underbaraste texterna du har skrivit. Och ändå skriver du sjukt fina texter vanligtvis.
Jag har fått mer och mer självförtroende genom åren, och den här texten.. fick mig verkligen att inse att det är samhällets fel att mer och mer personer mår dåligt över sig själva. Jag själv har inte blivit utsatt för det, men det är helt sjukt och hemskt hur människor mår dåligt över sådant. Den här texten var hur fin som helst, jag grät inte, men den fick en att tänka mycket. ![]() nu låter det här nog mer som ett svammel, men jag försökte vara seriös ehe x) 6 nov, 2011 18:23 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 16:43 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Du är fantastisk
Tack så mycket för det du ger oss unga tjejer med din text. ♥ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 nov, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen