Julklapps-tråden!
Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 11:11 |
|
Elley
Elev |
Iphone 4 (jag skiter i märket, men den råkar fylla mina behov)
Systemkamera Och detta är både födelsedag och Julklappar :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 nov, 2011 11:15 |
|
Luna 1
Elev |
Julklappslista:
Harry Potter saker från WB.hemsidan. Kramar Minst en GOD JUL-hälsning från en mugglis
Tumblr.
6 nov, 2011 11:15 |
|
Borttagen
|
(Fortsättning på min önskelista)
♥ Skivorna "Planet Jedward" och "Victory" ♥ Ännu mer pengar så jag kan åka till Stockholm (SF-Bokhandeln) ♥ Muffins-maskin 6 nov, 2011 11:18 |
|
Smile
Elev |
Ohh min önskelista är alltid flera sidor lång
En häst + tillbehör (som vanligt Andra djur som vanligt Böcker Harry Potterböckerna och filmerna. HP spel Resa Hyra en häst över dagen Åka på ridläger Kläder Pengar Presentkort Konsertbiljetter -------- ja men allt möjligt xD
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
6 nov, 2011 11:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Köpte faktiskt just första julklappen i år, till min pojkväns syster, som ju råkar ha Mugglis så jag kan inte skriva vad det är, tyvärr
Jag önskar mig Nintendo 3DS i julklapp, med roliga spel till! Annars önskar jag mig nya örngott och påslakan till vår säng och lite annat fint till lägenheten som inte tar för mycket plats Men Nintendo 3DS har jag blivit sjuukt sugen på, kanske mest för att det släpps så roliga spel endast till det, så att det inte längre räcker med min DSi tyvärr... without something there is no nothing 6 nov, 2011 11:19 |
|
IamAK
Elev |
är så avundsjuk på er alla. jag firar inte jul och får inga julklappar
6 nov, 2011 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Köpte faktiskt just första julklappen i år, till min pojkväns syster, som ju råkar ha Mugglis så jag kan inte skriva vad det är, tyvärr Jag önskar mig Nintendo 3DS i julklapp, med roliga spel till! Annars önskar jag mig nya örngott och påslakan till vår säng och lite annat fint till lägenheten som inte tar för mycket plats Men Nintendo 3DS har jag blivit sjuukt sugen på, kanske mest för att det släpps så roliga spel endast till det, så att det inte längre räcker med min DSi tyvärr... Nintendo 3DS måste jag önska mig och ev "The Adventures of Tintin" spelet till :3 6 nov, 2011 11:23 |
|
Twix
Elev |
Shit! Har inte tänkt på att det är så kort tid kvar till jul! Min önskelista får jag slänga ihop lite snabbt!
Önskelista: * Pengar * Spotify premium * Trollstav Kommer inte på mer nu... 6 nov, 2011 11:35 |
|
baramin
Elev |
Får dåligt samvete av önskelistor, haha. Men oki, strumpbyxor och att någon häftig människa tapetserar om mitt rum, kanske.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 nov, 2011 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen