Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julklapps-tråden!

Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Kanske ska baka nåt att ge bort, eller virka.


Jag ska baka fudge(https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fru%2Farchive%2F5%2F52%2F20100318154333%21Cornelius_fudge_hppoa.jpg) till jul.

Hahaha! XD Du menar godis va!?


Eh... Aaa... *u*

6 nov, 2011 11:11

Elley
Elev

Avatar


Iphone 4 (jag skiter i märket, men den råkar fylla mina behov)
Systemkamera

Och detta är både födelsedag och Julklappar :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

6 nov, 2011 11:15

Luna 1
Elev

Avatar


Julklappslista:
Harry Potter saker från WB.hemsidan.
Kramar
Minst en GOD JUL-hälsning från en mugglis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

6 nov, 2011 11:15

Borttagen

Avatar


(Fortsättning på min önskelista)

♥ Skivorna "Planet Jedward" och "Victory"
♥ Ännu mer pengar så jag kan åka till Stockholm (SF-Bokhandeln)
♥ Muffins-maskin

6 nov, 2011 11:18

Smile
Elev

Avatar


Ohh min önskelista är alltid flera sidor lång

En häst + tillbehör (som vanligt )
Andra djur som vanligt
Böcker
Harry Potterböckerna och filmerna.
HP spel
Resa
Hyra en häst över dagen
Åka på ridläger
Kläder
Pengar
Presentkort
Konsertbiljetter
--------
ja men allt möjligt xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpszvdu7dA1qa1id2o2_r2_250.gif Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3 Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]

6 nov, 2011 11:19

Li
Biträdande rektor

Avatar


Köpte faktiskt just första julklappen i år, till min pojkväns syster, som ju råkar ha Mugglis så jag kan inte skriva vad det är, tyvärr

Jag önskar mig Nintendo 3DS i julklapp, med roliga spel till! Annars önskar jag mig nya örngott och påslakan till vår säng och lite annat fint till lägenheten som inte tar för mycket plats
Men Nintendo 3DS har jag blivit sjuukt sugen på, kanske mest för att det släpps så roliga spel endast till det, så att det inte längre räcker med min DSi tyvärr...

without something there is no nothing

6 nov, 2011 11:19

IamAK
Elev

Avatar


är så avundsjuk på er alla. jag firar inte jul och får inga julklappar

6 nov, 2011 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Köpte faktiskt just första julklappen i år, till min pojkväns syster, som ju råkar ha Mugglis så jag kan inte skriva vad det är, tyvärr

Jag önskar mig Nintendo 3DS i julklapp, med roliga spel till! Annars önskar jag mig nya örngott och påslakan till vår säng och lite annat fint till lägenheten som inte tar för mycket plats
Men Nintendo 3DS har jag blivit sjuukt sugen på, kanske mest för att det släpps så roliga spel endast till det, så att det inte längre räcker med min DSi tyvärr...


Nintendo 3DS måste jag önska mig och ev "The Adventures of Tintin" spelet till :3

6 nov, 2011 11:23

Twix
Elev

Avatar


Shit! Har inte tänkt på att det är så kort tid kvar till jul! Min önskelista får jag slänga ihop lite snabbt!

Önskelista:
* Pengar
* Spotify premium
* Trollstav

Kommer inte på mer nu...

6 nov, 2011 11:35

baramin
Elev

Avatar


Får dåligt samvete av önskelistor, haha. Men oki, strumpbyxor och att någon häftig människa tapetserar om mitt rum, kanske.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

6 nov, 2011 11:37

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.