Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mylo Xyloto

Forum > Off Topic > Mylo Xyloto

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥

Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu

6 nov, 2011 00:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥

Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu


Åh, älska the scientist!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspnzwtioE1qhekpro1_500.gif

6 nov, 2011 01:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥

Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu


Åh, älska the scientist!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspnzwtioE1qhekpro1_500.gif


Om vi ska ha någon talangjakt i skolan efter jullovet ska jag sjunga den ♥

6 nov, 2011 01:03

Borttagen

Avatar


Åh, den har jag sjungit på en "konsert" en gång. Mådde så himla bra då! Man känner sig typ trygg i låten...

6 nov, 2011 01:11

1 2

Forum > Off Topic > Mylo Xyloto

Du får inte svara på den här tråden.