Mylo Xyloto
Forum
> Off Topic
> Mylo Xyloto
|
Borttagen
|
Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥
Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu 
6 nov, 2011 00:58
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥
Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu
Åh, älska the scientist!

6 nov, 2011 01:00
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Liksom.. av alla låtar så är "The Scientist" min yttersta favorit ♥
Från Mylo Xyloto vet jag inte, har inte hunnit lyssna igenom den så mycket ännu
Åh, älska the scientist!
Om vi ska ha någon talangjakt i skolan efter jullovet ska jag sjunga den ♥
6 nov, 2011 01:03
|
|
Borttagen
|
Åh, den har jag sjungit på en "konsert" en gång. Mådde så himla bra då! Man känner sig typ trygg i låten...
6 nov, 2011 01:11
|
Du får inte svara på den här tråden.