Födelsedagsfirande
Forum > Off Topic > Födelsedagsfirande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fyller år den 12 juni, haha. Jag brukar inte fira så mycket. Mer typ. Släktingar kommer och fikar och ger mig pengar (a)
5 nov, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Mina föräldrar planerar inget för mig x) Det är mest alla skins och punkar polarna jag känner som gör små fester åt mig. Vi är typ 7 pers.
5 nov, 2011 22:52 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hade tänkt ha kalas när jag fyllde 18, men så blev jag jätteförkyld och sjuk så det blev inte av
... så jag hade det när jag fyllde 19 istället Nästa år jag fyller år fyller jag 24, tänker inte fira något spektakulärt tror jag, blir nog middag, tårta och förhoppningsvis fina paket 8D Haha. without something there is no nothing 5 nov, 2011 22:52 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2011 22:54 |
|
IamAK
Elev |
när jag fyllde 18 ville jag ha en hemgjord tårta, en sån som mamma brukade göra när jag var mindre och det fick jag
nästa gång fyller jag 19, men det är ca 10 månader kvar så har inte planerat något än xD 6 nov, 2011 10:38 |
|
Borttagen
|
Jag är lite sådär tråkig av mig och brukar inte fira mina födelsedagar speciellt mycket.
Brukar mest försöka få dagen att gå förbi så obemärkt som möjligt.. jag är inte säker på hur det kommer sig, men jag är inte så förtjust i att fylla år längre. 6 nov, 2011 10:43 |
|
Borttagen
|
Fyller 12 den 29:e April :3
Då blir det först ett släktkalas hos mamma och ett hos pappa, sen ska jag ev. ha en HP-Kalas med middag, se någon/några av filmerna och ha riktigt kul med några HP-Intresserade vänner! 6 nov, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
Åh, barnkalas låter fett mysigt, det ska nog jag också ha någon gång i framtiden!
Jag planerade redan i somras mitt kommande HP-kalas i februari, det kommer bli awesome! owo 6 nov, 2011 11:17 |
|
Celebikai
Elev |
6 nov, 2011 11:22 |
|
Luna 1
Elev |
10 September.
Jag ska väll typ.. vakna. Få någon present. Somna om. Logga in på mugglis. Och gå på TGIF* i Malmö TGIF*; Thank God It's Friday
Tumblr.
6 nov, 2011 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen