Nagini, dotter till.......
Forum > Fanfiction > Nagini, dotter till.......
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Såååå braaaaa! 5 nov, 2011 23:23 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Några fler?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 6 nov, 2011 12:41 |
|
Katla
Elev |
Helt magiskt och underbart och fantastiskt på alla sätt och vis!
Bevakar självklart! c: ♏︎ 6 nov, 2011 13:05 |
|
AndromedaBlack
Elev |
haha tack
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 6 nov, 2011 13:09 |
|
Twix
Elev |
Jättebra!
6 nov, 2011 13:12 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jag hörde några nekande svar, det lät som om det var mest män i rummet men jag trodde att jag hörde några kvinnoröster också. Jag hörde hur någon öppnade en dörr och flera personer gick ut. Jag hörde hur någon suckade. Jag öppnade ögonen och kisade mot lampan. Det gjorde fortfarande ont i ögonen pågrund av ljuset. Jag lyckades se en gestalt i rummet. Det såg ut som en man.
?Ursäkta mig, kan du släcka lampan.? viskade jag. Mannen ryckte till och vände sig mot mig. ?Är du vaken?? frågade han chockat. Det var han som pratade förut. Jag suckade. ?Brukar man kunna prata om man inte är vaken?? frågade jag irriterat. Mannen skrattade och släckte lampan. Jag öppnade ögonen och tittade mig omkring ordentligt. Det kom lite ljus från springan i dörren. Tillräckligt för att jag skulle kunna se att jag låg var i ett ganska litet rum med bara en säng som jag låg på. ?Vem är du?? frågade jag mannen som stod framför mig. Han var ganska lång och hade svart lite rufsigt hår. Han hade också glasögon och log vänligt mot mig. ?Jag heter Harry Potter, jag är en Auror.? svarade han mig. Auror, det betydde att han jobbade för trolldomsministeriet. Min far hade varnat mig för aurorer, han sa att jag inte kunde lita på dem. Han hade visserligen sagt att man inte kunde lita på någon. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 6 nov, 2011 13:15 |
|
Katla
Elev |
Skitbra, I love it! ;D
♏︎ 6 nov, 2011 13:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skitbra, I love it! ;D 6 nov, 2011 13:21 |
|
Ms.Malfoy
Elev |
meer !!!
XoXo 6 nov, 2011 13:25 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Tack så mycket
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 6 nov, 2011 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen