Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hjälp...?

Forum > Off Topic > Hjälp...?

1 2
Användare Inlägg
Somnium
Elev

Avatar


Ginnyy
Jo, jag vet. Men jag orkar inte vänta. Jag klarar inte det.
Och jag har inte styrkan att gå rakryggad och leendes längre. Jag orkar inte mer. Jag har klarat det förut, men jag kommer inte klara det längre.

expelliarmus
Tack.
Kort hår är snygg, men jag passar inte i det enligt mig själv. Jag vill ha mitt långa hår. Jag hade iaf lite bättre tankar om mig själv då.
Och dagens ideal hatar jag. Man ska vara smal, ha stora bröst, långt hår, stor rumpa osv. Fuck that. Jag hatar ideal. Hatar hatar hatar.
Din bild btw, du är så söt!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

5 nov, 2011 14:50

1 2

Forum > Off Topic > Hjälp...?

Du får inte svara på den här tråden.