vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Accio och Lumos och kompasbäsverjelsen. Några lätta Kompasbesvärjelsen= Peka åt norr Konstight namn på en besvärjelse enligt mig. 5 nov, 2011 12:56 |
|
Borttagen
|
Mina favoriter är Lumos, Accio, Bombarda och Sectumsempra.
5 nov, 2011 12:57 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mina favoriter är Lumos, Accio, Bombarda och Sectumsempra. Sectumsempra?! Du är ju läskig! :p 5 nov, 2011 12:58 |
|
joel9324
Elev |
5 nov, 2011 12:59 |
|
ebbavladimir
Elev |
Det hade ju varit vääääääldigt skönt att bara kunna säga "Accio" och så kommer vad man vill flygande mot en
5 nov, 2011 13:00 |
|
Borttagen
|
Avada Kedavra ♥
5 nov, 2011 13:07 |
|
Salle
Elev |
Accio och Levicorpus. haha, min lådsas syster trorr att om man gör Accio så dubblas saken och den dubblade flyger till den xD
5 nov, 2011 13:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 nov, 2011 13:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Vad läskiga ni är allihopa! 5 nov, 2011 13:23 |
|
SzM
Elev |
5 nov, 2011 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen