Framtidsdrömmar
Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag vet att jag vill resa en massa och flytta till en villa som jag kan få plats med ett trumset i. Förutom det har jag ingen aning om vad jag vill. :C Antar att jag ska ha bestämt mig om ett år.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 nov, 2011 23:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag ska gifta mig med Medea, bo på en massa olika ställen i världen och alltid alltid vara med Medea, ♥
![]()
4 nov, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
Vad mina föräldrar vill (och troligtvis blir det så) - Jurist.
Vad jag vill - Skådespelerska, författare eller musiker. 4 nov, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Eller vad Shalom vill - Hudterapeut.Vad mina föräldrar vill (och troligtvis blir det så) - Jurist. Vad jag vill - Skådespelerska, författare eller musiker. 4 nov, 2011 23:40 |
|
Salle
Elev |
4 nov, 2011 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det. ÄR DU GALEN ELLER!? duu är sjukt bra på att skriva! 4 nov, 2011 23:43 |
|
Tonkss
Elev |
Författare. Helt klart. Men det kommer nog bli barnböcker, för jag tycker det är sååå långtråkigt att skriva lite mera "allvarliga" berättelser/böcker. Har försökt skriva det några gånger och resultatet blev... njaee. Men i alla fall; författare, jag ska ha en hund och om jag någonsin gifter mig, är det ett krav att han ska läst alla Harry Potter minst en gång. ;-) :>
5 nov, 2011 00:22 |
|
Ascendio
Elev |
Mina framtids drömmar är att bo i Storbritannien nånstans, nästan på landet faktiskt.. tycker det verkar så himla mysigt. Men jag skulle vilja ha fler än ett hus, om jag skulle ha råd förstås. En sommarstuga på landet i Skottland. Sedan ett större hus i city nånstans, fast det skulle inte spela någon roll. Och som jag tjatar om så ofta att jag verkligen vill bli skådespelare, så vem vet.. jag kanske är det, sedan är jag gift och har två barn. Är hur lycklig som helst, allt är som man vill att det ska vara.. miljön, en bra familj, riktig kärlek.
Men kärlek har man ju egentligen i sin omgivning hela tiden, sin familj, sina vänner och om man har en pojk eller flickvän.. många säger att kärlek bara är när man blir kär. Men hur kan man vara kär när man gör slut efter en månad man blivit tillsammans, det är inte en riktig kärlek, bara en flört. Jag vill känna riktig kärlek framöver, när man alltid har kvar den där speciella känslan man får första gången man ser den där personen. Jag har nästan varit kär en gång, men jag blev sårad så djupt, jag var kär i den pojken ett år efter det tog slut, jag var så hemskt ledsen. Men jag kom över det, jag tänkte snart vill jag hitta den riktiga, den perfekta. Visst, när man har ett förhållande så känner man sig riktigt speciell, men nu känner jag mig att jag känner mig mer speciell bland mina vänner och min familj. Dom är det bästa som finns. Jag tänker ofta mycket på min framtid, hur det ska bli. Hur det kommer att vara, vem vet.. jag kanske blir brandman, polis, journalist eller uteliggare.. men det jag allra mest vill bli är långt bortom allt då.. men jag ska aldrig ge upp nånting, mina vänner stöttar mig.. min familj stöttar mig. Jag känner mig verkligen älskad då, på ett bra sätt. Vad är riktig kärlek utan familj och vänner? ingenting. Förr, ville jag olika saker.. jag ville att jag skulle bli sångare när jag blir stor. Men samtidigt visste jag att jag sjöng förjävligt! Men sen så suddades dom drömmarna ut och jag ville modell, jag tänkte jag vill få kritik om mitt utseende, jag vill veta att folk tycker att jag faktiskt ser bra ut. Men nej, det blev inte min slutliga framtid. För jag ville bli fotograf, och det kan jag inte säga mer om.. för jag minns inte nu, men nu vet jag sen flera årstid så har jag vetat att jag vill bli skådespelare, det är mitt slutliga svar. Min framtid är det, jag älskar det. Jag brinner för det mer än vad jag nånsin har brunnit för något annat. Jag kan säga det till vem som helst, jag bryr mig inte om nån säger att det är normalt för barn att vilja bli skådespelare, för dom vet ingenting om mig. Ingenting, och jag tänker kämpa för att bli det jag vill. Och ingen kan stoppa mig.
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 00:49 |
|
Amandan
Elev |
5 nov, 2011 00:51 |
|
Ascendio
Elev |
Tycker inte du borde ha någon panik, du har egentligen all tid i världen för att tänka på dina framtidsdrömmar
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen