Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Exakt. Om Filch finns bör Peeves finnas ♥ Peeves är ju till och med med i spelen..
5 nov, 2011 00:04 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 00:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: du tod seriöst orden ut munnen påmig Har inte tänkt på det men: FYF*N HAN ÄR JU HUR COOOOOL SOM HELST JUUUU!!!!!!! 5 nov, 2011 00:22 |
|
Twix
Elev |
Jag visste inte ens vem Peeves var, innan jag började läsa första boken för någon månad sen, och jag håller med inget HP utan Peeves!
5 nov, 2011 00:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag tror att han egentligen skulle vara med i ettan, när alla spöken kommer...
Han skulle ju ha varit med, han måste ju sjunga sin sång när Spoiler: Tryck här för att visa! 5 nov, 2011 09:21 |
|
Borttagen
|
waddiwasi!!
Peeves skulle ju göra Hp-filmerna myyyycket roligare! 5 nov, 2011 09:24 |
|
Orm viskaren
Elev |
Har inte tänkt på det
Ni-vet-vem :) 5 nov, 2011 10:10 |
|
ginnyw123
Elev |
5 nov, 2011 11:03 |
|
kaspersnape
Elev |
Vad är Peeves?
5 nov, 2011 11:23 |
|
EMELESEL
Elev |
Peeves är ett "spöke" i Harry Potter, eller han är en Poltergeist som ofta ställer till med bus, trubbel, trassel ;D 5 nov, 2011 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen