Fördelen med att få ha huset ensamma
Forum > Off Topic > Fördelen med att få ha huset ensamma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: MAN KAN SPRINGA OMKRING NAKEN Man blir ju alltid så klumpig när man är naken jue. Är inte risken stor att man halkar eller något då eller? xD Eller det kanske bara är så med mig? Va? Att springa naken och barfota är ju samma sak gällande det. Springer du aldrig runt utan strumpor hemma eller? >_> Det är väll snarare att man blir graciösare, för att alla djävla kläder INTE är i vägen. x) 4 nov, 2011 23:53 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: MAN KAN SPRINGA OMKRING NAKEN Man blir ju alltid så klumpig när man är naken jue. Är inte risken stor att man halkar eller något då eller? xD Eller det kanske bara är så med mig? Va? Att springa naken och barfota är ju samma sak gällande det. Springer du aldrig runt utan strumpor hemma eller? >_> Det är väll snarare att man blir graciösare, för att alla djävla kläder INTE är i vägen. x) Nejmen på något sätt så känns det ju värre att ramla när man är naken, än när man har kläder på sig. Vilket såklart resulterar i att man blir klumpigare då. xD 4 nov, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
^
Nej. Chansen är inte större om det är värre c: 4 nov, 2011 23:59 |
|
Cyachi
Elev |
Även om jag tycker om att spendera tid med min familj så är det rätt skönt att ha HELA HUSET för sig själv ibland. ♥
Musik på högsta volym, dansa omkring, sno en kaka från köket och sjunga med till musiken fast man inte ens kan texten är ju faktiskt rätt härligt. 5 nov, 2011 00:11 |
|
rawen
Elev |
m,man kan.. m,man kan NORPA GODIS FRÅN BRORSANS PLÅNBOK!! >8DD
oj vänta nu blev det lite fel.. Ovanför den här texten står det något väldigt intelligent och kreativt som du kommer ha använding för i resten av ditt liv.
5 nov, 2011 00:15 |
|
cannedcorn
Elev |
Ahaha. När jag är ensam hemma brukar jag bjuda in hela stan och ha största partyt!
Nä, men jag vågar inte vara själv en hel natt (är väldigt mörkrädd), så jag drar alltid hem kompisar när jag är själv x) Eller så taggar jag helt enkelt ut med några polare och har skoj ända till morgontimmarna!
5 nov, 2011 00:20 |
|
Borttagen
|
Leker rockstjärna i underkläder :3
5 nov, 2011 00:22 |
|
Correlito
Elev |
Har precis kommit hem från en kompis där vi lagade kycklingtacos (enchiladas) och spelade sällskapsspel. Nu sitter jag och snackar med brorsan och hans kompis som lanar. Aaaawesome!
5 nov, 2011 00:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Leker rockstjärna i underkläder :3 HAHA det låter som mej xd 5 nov, 2011 00:30 |
|
Borttagen
|
Vi är ensamma hemma imorgon kväll/natt med så tacck för alla fina galna tips om vad vi skall göra
5 nov, 2011 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen