Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Saker du tar för givet

Forum > Off Topic > Saker du tar för givet

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tar det mesta för givet eftersom människan aldrig blir riktigt nöjd

4 nov, 2011 21:43

expelliarmus
Elev

Avatar


Jag tar nog det mesta för givet, tyvärr. Det som jag med all säkerhet tar för givet enligt andra är livet... Sad but true!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

4 nov, 2011 22:18

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Jag tar nog det mesta för givet, tyvärr. Det som jag med all säkerhet tar för givet enligt andra är livet... Sad but true!

Samma här.

Tyvärr tar jag det för givet att alla är bra människor. Jag har alltid haft den dumma tanken att bara om jag förlåter människor efter att de har gjort någonting mot mig så förstår de, men tyvärr brukar det ofta vara så att jag bara blir sårad om och om igen, det blir som en liten ond cirkel. Igår, när jag var väldigt upprörd på grund av en sak, så sade båda mina föräldrar att jag tar för givet att folk är rent ut sagt goda ända in till själen, men saken är ju den att oavsett hur nära man står någon, oavsett hur man älskar en person, oavsett hur mycket man litar på denne så kan han eller hon ta åt sig metoder för att låta en falla.

Och jag hatar att inse att det faktiskt är sant, för jag tar för givet att de vänner jag har aldrig kommer såra mig, liksom jag inte kommer såra dem. När jag skriver detta nu ser jag ju själv hur fel det låter, och det är ju precis det som är felet - att jag tar för givet att människor stannar kvar och inte sårar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 nov, 2011 23:23

HarryPrutter
Elev

Avatar


Vatten, mat, internet, och framförallt frihet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F102ujr8.jpg

4 nov, 2011 23:26

aggsih
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Att någon alltid finns bakom mig, beredd att ta emot.


This ^

You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem

9 nov, 2011 12:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Jag tar nog det mesta för givet, tyvärr. Det som jag med all säkerhet tar för givet enligt andra är livet... Sad but true!

This...

9 nov, 2011 15:14

Bombarda
Elev

Avatar


Att man får gå till skolan känns ju ganska självklart, ändå. Men det är ju inte alla som får det:/

Kärlek till alla!

9 nov, 2011 15:21

Borttagen

Avatar


Livet, vissa har ju svårt att överleva tex.

9 nov, 2011 15:35

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Det mesta faktiskt, mat, el, värme...
men också saker som internet...
I'm a horrible person..

9 nov, 2011 16:26

Miss_Hj
Elev

Avatar


Typ allt!

10 nov, 2011 11:56

1 2 3

Forum > Off Topic > Saker du tar för givet

Du får inte svara på den här tråden.