Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
Forum > Off Topic > Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 12:15 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Tänkte väldigt mycket på livet, och på vilka fina vänner jag har som alltid finns där. ♥ OCH att jag bör skita i folk som skiter i mig
4 nov, 2011 12:22 |
|
baramin
Elev |
Jag räknade Harry Potter-karaktärer eftersom att jag inte kunde somna. Hann ungefär till Harry, Ron och Hermione, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 nov, 2011 12:50 |
|
kinshaw
Elev |
4 nov, 2011 12:53 |
|
Pixie
Elev |
4 nov, 2011 12:55 |
|
Ida S
Lärare |
Jag tänkte på hur nöjd jag var över att äntligen fått ut nya kapitlet på ESFD c:
"we live together, and harry does all the cooking." 4 nov, 2011 14:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag låg och funderade på hur man kunde få gardinerna att täcka hela fönstrena, så att det blev kolsvart i mitt rum, dock kommer det igenom lite ljus ändå och då kan jag inte sova.. så jag funderade på det tills klockan var typ 2....
4 nov, 2011 15:06 |
|
Celebikai
Elev |
4 nov, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Att jag behövde somna...
4 nov, 2011 15:35 |
|
Ascendio
Elev |
4 nov, 2011 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen