Jag vill inte... tråden
Forum > Off Topic > Jag vill inte... tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
4 nov, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Vill inte att tiden ska gå så himla fort... Vill inte att PA skall gå så segt Vill inte vara så lat som jag är Vill inte inte kunna springa Vill inte att te skalla vara så beroendeframkallande 4 nov, 2011 12:30 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
4 nov, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte jobba matte...
4 nov, 2011 12:31 |
|
IamAK
Elev |
jag ville inte behöva hålla ett tal i skolan, som är en muntlig del av svenska b nationella. det kommer suga!
4 nov, 2011 12:33 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av IamAK: jag ville inte behöva hålla ett tal i skolan, som är en muntlig del av svenska b nationella. det kommer suga! Kommer ihåg när jag hade det. Inte roligt ._. men det är bara att prata på, det var ganska lätt att få ett bra betyg - inte särskilt höga krav ![]()
4 nov, 2011 12:35 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 12:42 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av IamAK: jag ville inte behöva hålla ett tal i skolan, som är en muntlig del av svenska b nationella. det kommer suga! Kommer ihåg när jag hade det. Inte roligt ._. men det är bara att prata på, det var ganska lätt att få ett bra betyg - inte särskilt höga krav men jag är dålig på sånt. och jag är blyg och skit så jag står helst inte där och pratar överhuvudtaget. och jag har svårt att komma på vad jag ens ska prata om, och i vilken ordning allt ska vara... våra lärare verkar vilja att allt ska vara perfekt med tanke på hur dom har pratat om det, vad vi ska och inte ska göra. får panik eftersom jag inte ens vet vad jag ska välja för bild som ska hänga ihop med texten. 4 nov, 2011 12:43 |
|
kinshaw
Elev |
IamAK, tro mig, jag är också blyg. Har inte haft problem med redovisningar och sådant tidigare ändå, men sista åren har det blivit väldigt jobbigt. Särskilt när man ska hålla tal. När vi skulle hålla talen hade vi inte ens lärt oss hur man skulle hålla tal eller någonting. Det lärde vi oss först terminen efteråt i svenska c. Men ta det bara lugnt, jag tror du kommer fixa det där galant.
![]()
4 nov, 2011 12:47 |
|
annawpotter
Elev |
4 nov, 2011 13:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen