Ny medlem yao
Forum > Off Topic > Ny medlem yao
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
3 nov, 2011 17:15 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta? Allt blir ju bättre om du tänker positivt. 3 nov, 2011 17:16 |
|
mzi
Elev |
burn down babylon... 3 nov, 2011 17:19 |
|
Borttagen
|
Om min bror skulle bli medlem på mugglis skulle jag dö. Han mobbar mig för jag gillar HP x)
Men roligt att du är medlem mzi 3 nov, 2011 17:20 |
|
leumas vän
Elev |
För att din syster är allmänt awesome och bidrar till så mycket här på mugglis! 3 nov, 2011 17:21 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av mzi: Skrivet av childhoodlight: Hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta? älskar dig också ![]() Eh. Hoppas du kommer trivas i alla fall
3 nov, 2011 17:21 |
|
mzi
Elev |
Skrivet av leumas vän: För att din syster är allmänt awesome och bidrar till så mycket här på mugglis! du kommer snart förstå att jag är ännu mer awesome... ;-) burn down babylon... 3 nov, 2011 17:24 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av mzi: Skrivet av leumas vän: För att din syster är allmänt awesome och bidrar till så mycket här på mugglis! du kommer snart förstå att jag är ännu mer awesome... ;-) Och en av dom mest awesome grejerna med childhoodlight är att hon aldrig erkänner att hon är awesome. 3 nov, 2011 17:26 |
|
mzi
Elev |
det är för att hon inte är awesome!!
burn down babylon... 3 nov, 2011 17:27 |
|
leumas vän
Elev |
3 nov, 2011 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen