Roligaste i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Roligaste i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Gred & Forge är ju roligast, men eftersom jag har så dålig humor så tycker jag att typ alla är roliga
That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 4 nov, 2011 09:11 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Fred och George, Ron och massor av andra.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 nov, 2011 09:30 |
|
HarryPrutter
Elev |
Haha. När Hermione och Harry är i Biblioteket och Hermione snackar med Harry för att hon har bråkat med Ron. Dom pratar om Snigelhorns fest.
Hermione: "You see that girl over there? That's Romilda Wayne. She's trying to pois you with love potion" *Harry looks interesting* Hermione: HEY! She's only interesting of you because she thinks you are the chosen one? Harry: But i'am the chosen one? *Hermione hits him* HAHAHHAHA, omg.
5 nov, 2011 18:53 |
|
felix felicis
Elev |
i sista filmen "Kings kross" när Dumbledore säger att detta självklart händer i huvudet på harry.
okej det var lite pinsamt när jag var den ända som skrattade i hela biografen.
5 nov, 2011 19:00 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag e int säker, men då George (osäker om de va han elr Fred, ja har minnesluckor) mister örat;
George: Jag känner mig slagen som en slant. Som en ettöring... Fatta du Fred? En ettöring! Fred: Du måste vara i sämre skick än vad jag trodde. Av alla världens vitsar väljer du just den här! Åhh! //Layla Catcher Imagination and dreaming is my life 5 nov, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
Min favoritdel är när Fred och George sätter igång upproret mot Umbridge, plus själva upproret xD
5 nov, 2011 19:16 |
|
Ascendio
Elev |
Egentligen är alla roliga på sitt eget sätt, alla har en egenskap som är rolig. Just därför är böckerna/filmerna inte bara spännande utan också roliga!
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 19:19 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Jag e int säker, men då George (osäker om de va han elr Fred, ja har minnesluckor) mister örat; George: Jag känner mig slagen som en slant. Som en ettöring... Fatta du Fred? En ettöring! Fred: Du måste vara i sämre skick än vad jag trodde. Av alla världens vitsar väljer du just den här! Åhh! //Layla Catcher Fred: Vid alla öronbaserade skämt inom räckhåll, så kommer du dragande med en ettöring! Så tror jag att det var Like this replik! 5 nov, 2011 19:37 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag tycker typ allt the ''Tweasleys'' (mitt smeknamn till Fred & George är roligt, och Ron Weasley är också rolig ganska ofta!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 5 nov, 2011 19:44 |
|
Emmish
Elev |
Personligen älskar jag Hermione bara för att hon underbar
Someone holds me safe and warm, horses prance through a silver storm Figures dancing gracefully, across my memory ~ 5 nov, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen