Tips på Wii spel
Forum > Off Topic > Tips på Wii spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av leumas vän: Dom absolut bästa spelen till Wii är tveklöst: Super Mario Galaxy 1 o 2, och The Legend of Zelda: Twilight Princess. Och den 18 november så släpps: The Legend of Zelda: Skyward Sword som ockps kommer bli helt Awesome. Alltså, det där Zelda spelet, Vad är det? s: Skrivet av Borttagen: Nä, då kommer mamma deppa. Hon får Harry Potter spel-mani ibland och måste spela femman och sexan non stop i någon dag. Men du kan få låna. :3 -.- Jag menade ju inte att jag skulle få den jue *Smälla till mig i pannan* Jag menade låna...*suck* 3 nov, 2011 00:36 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 00:39 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av leumas vän: Dom absolut bästa spelen till Wii är tveklöst: Super Mario Galaxy 1 o 2, och The Legend of Zelda: Twilight Princess. Och den 18 november så släpps: The Legend of Zelda: Skyward Sword som ockps kommer bli helt Awesome. Alltså, det där Zelda spelet, Vad är det? s: Skrivet av Borttagen: Nä, då kommer mamma deppa. Hon får Harry Potter spel-mani ibland och måste spela femman och sexan non stop i någon dag. Men du kan få låna. :3 -.- Jag menade ju inte att jag skulle få den jue *Smälla till mig i pannan* Jag menade låna...*suck* Det nya eller det gamla? 3 nov, 2011 00:41 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Ehe, vilket som xD 3 nov, 2011 00:45 |
|
leumas vän
Elev |
Jag kan prata om Zelda serien generellt sett annars.
Det handlar om den unge hjälten Link som måste rädda Prinsessan Zelda från den onda Ganondorf. Man utforskar grottor och tempel i sitt sökande efter prinssessan, och man får flera vapen hela tiden. Dom vapnen som förekommer i dom flesta Zeldaspel är bomber, pilbågen och såklart svärdet! Kolla någon Trailer till Skyward Sword så kan du ju avgöra om det ser intressant ut eller ej. 3 nov, 2011 00:51 |
|
Borttagen
|
^
Låter lite som super mario. XD Räddar prinsessor, hoppar runt i grottor och samlar på sig vapen. :3 ( På mario blir det typ eldblomma. 3 nov, 2011 00:54 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ hmm...Tror jag har spelat det i en affär xD 3 nov, 2011 00:54 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Låter lite som super mario. XD Räddar prinsessor, hoppar runt i grottor och samlar på sig vapen. :3 ( På mario blir det typ eldblomma. Fast i Zelda så har man riktiga vapen och inte magiska kraftblommor och svampar. OCh man hoppar inte runt som en galning. Zeldaserien är mycket mörkare, och känd för jättebra story. (Till skillnad mot Marioserien.) Zeldaseriens musik är också berömd. 3 nov, 2011 01:03 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Sökte på google, jopp jag har spelat det xD 3 nov, 2011 12:11 |
|
leumas vän
Elev |
Vad tyckte du då? Jag kan rekommendera den här länken annars: http://www.gamereactor.se/recensioner/?system=wii&score=10 Där kan du se dom bästa spelen till wii som Gamereactor har gjort. Och dom är liksom Sveriges största speltidning. Dom har även massa recensioner. 3 nov, 2011 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen