Hästlurare
Forum > Off Topic > Hästlurare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Susan Black
Elev |
Att polisen ens kunde släppa henne, hon är ju hemsk!
4 nov, 2011 09:05 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Susan Black: mm, det är ju hemsktAtt polisen ens kunde släppa henne, hon är ju hemsk! Slytherin Pride 4 nov, 2011 09:12 |
|
Katla
Elev |
Fy fy fy, sådant här är hemskt och går inte att tolerera!
Men liksom.. varför? D: ♏︎ 4 nov, 2011 09:27 |
|
Borttagen
|
Alltså usch, nej fyfan... Det MonsterCookie berättar är ju... fruktansvärt. Jäkla människa, hur kan hon göra så?
4 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Vad i hela..? Alltså, jag blir samtidigt as förbannad och ledsen. Det finns sjukt folk här på jorden! Stackars hästar, undrar hur många hästar kvinnan har lurat till sig.
4 nov, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
"Akta er för Elienor Holmgren, det är hon i örebrotrakterna som svartslaktar hästar.
Tänk dig själv att du har en häst som du behöver lämna ut på foder, din häst, din vän, du kanske inte har råd eller inte tid men vill att den hamnar på en bra plats och blir omskött och vårdad. Det kommer en tjej som lovar din häst ett bra hem med fina hagar och bra omständigheter. Du blir nöjd med det och lämnar din häst där, allt känns super bra! Hon som lånar hästen hör av sig och berättar att allt går bra, ni kanske pratar i telefon och du får höra om hur duktig din häst har varit och hur bra den trivs och du är verkligen jätte nöjd! Men det du inte vet - är att hon ljugit, hon ljuger om allt. Din häst har blivit skickad ner till skåne, till det mest illa omtalade slakteriet i sverige där de plågar hästarna flera dagar innan och sen slaktar dem. Eller den kan även ha fått stått på en båt till ett helt annat land hur länge som helst utan vatten och mat för att sedan slaktas. Att du utan att veta om det utsatt din häst för det "hemmet" att i själva verket Elienor har ljugit dig rätt upp i ansiktet, sagt att din häst har det jätte bra men i själva verket några dagar efter du lämnat den åkt iväg till slakteriet. Är detta inte sjukt? Vi måste få ett stopp på detta. Elienor ska inte gå fri. Varför gör man då detta? Jo hon tjänar ju pengar på att slakta hästarna, det hela handlar ju om pengar. Men hur kan man vara så besatt av pengarna att man skiter i hur det krossar hästägarens hjärta?Verkligen känslokall människa. Jag har själv varit på platsen där hon har hästarna som hon sedan skickar till slakten, det var ingen vacker syn. Undernärda hästar, hästar med skador och andra problem. De väntar alla på att dö." Text - Enewe.blogg.se 4 nov, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Nejmen fy! D:
4 nov, 2011 16:37 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen