Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
7 okt, 2010 16:24 |
|
Santi
Elev |
Jahopp, det var ju synd, men se det från den ljusa sidan. Biljetterna tar nog inte slut lika snabbt som här i Stockholm
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 7 okt, 2010 16:25 |
|
leumas
Elev |
Jag ser den väl här hemma på bion i Motala
7 okt, 2010 16:29 |
|
Pottergeek
Elev |
Men någon buss eller ett tåg måste det väl gå till Ystad? Och två, tre mil tar inte så lång tid att åka. Jag måste längre när jag ska till skolan It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 7 okt, 2010 17:27 |
|
parkinson123
Elev |
7 okt, 2010 17:28 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Pottergeek: Men någon buss eller ett tåg måste det väl gå till Ystad? Och två, tre mil tar inte så lång tid att åka. Jag måste längre när jag ska till skolan Jodå det finns bussar, men måste byta en gång då xD Inga tåg i denna lilla by :C ![]()
7 okt, 2010 17:37 |
|
Oskan
Elev |
Det blir i Växjö
3D FTW "May the force be equal to mass times acceleration" 7 okt, 2010 20:33 |
|
Hannaa
Elev |
Föredrar Rigoletto så det får det bli!
9 okt, 2010 17:40 |
|
iris
Elev |
Spelar ingen större roll, bara jag får biljetter överhuvudtaget
Det jobbiga med att gå på bio när det är slutsålt är att salongerna ofta är fyllda med omogna människor i en viss ålder som inte kan va tysta och sparkar på stolar och kastar popcorn 10 okt, 2010 12:10 |
|
Santi
Elev |
Sant, vi får hoppas på en grymt bra premiär!
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 10 okt, 2010 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen