Vad vill du?
Forum > Off Topic > Vad vill du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
*ger kaka* Jag vill ha saft eller läsk, men jag har redan borstat tänderan
1 nov, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill att mina läxor skall börja göra sig själva
1 nov, 2011 23:15 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag kan inget annat än att hålla med:/Jag vill att mina läxor skall börja göra sig själva Kärlek till alla! 1 nov, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag vill sätta mig på ett tåg mot Paris och sedan bo där, skita i skola och jäkt och istället gå och strosa längs med hamnar och bara låta tiden rulla förbi som vågorna på havet.. ♥
F*n vad underbart det skulle va! 1 nov, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
Kramar.
1 nov, 2011 23:57 |
|
luckyBella
Elev |
1 nov, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag vill muggleposta hela natten, men är liiite för trött
1 nov, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag vill läsa Harry Potter, men jag orkar inte sträcka mig... o_O
2 nov, 2011 00:00 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
2 nov, 2011 00:05 |
|
Danzi
Elev |
2 nov, 2011 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen