Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BurningHeart
Elev |
Ska faktiskt åka iväg med några tjejer från min fritidsgård och hälsa på andra fritidsgårdar där vi ska dela ut alla hjärtans dag bakelser
Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 2 feb, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Bara jag som inte bryr mig om alla hjärtans dag? har aldrig fått något kort eller liknanade, och ingen bryr sig i min skola.
2 feb, 2013 22:16 |
|
BurningHeart
Elev |
Ingen på min skola som bryr sig heller, vi var bara en liten gruppp på fyra tjejer som ville ha något att göra och eftersom dom flesta ungdomar där jag bor blir glada av fika tänkte vi åka runt och ge det till dom på alla hjärtans dag för någon slags trevlig känsla
Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 2 feb, 2013 22:34 |
|
hyperion
Elev |
haha orkar inte längre blir så kärlekskrank gjfadhgher
ska det vara så jävla svårt att hitta en pojke (eller flicka) som jag vill ha som vill ha mig med? folk blir ju ihop till höger och vänster like aghaehgher sen vill jag seriöst bara ligga känner att jag inte är skapt för att inte ha något sexliv ![]()
2 feb, 2013 22:40 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: haha orkar inte längre blir så kärlekskrank gjfadhgher ska det vara så jävla svårt att hitta en pojke (eller flicka) som jag vill ha som vill ha mig med? folk blir ju ihop till höger och vänster like aghaehgher sen vill jag seriöst bara ligga känner att jag inte är skapt för att inte ha något sexliv känner exakt likadant ugh (utom att killen jag gillar typ gillar mig tillbaka men hOW DO I PEOPLE WORDS HELP) 2 feb, 2013 22:49 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av hyperion: haha orkar inte längre blir så kärlekskrank gjfadhgher ska det vara så jävla svårt att hitta en pojke (eller flicka) som jag vill ha som vill ha mig med? folk blir ju ihop till höger och vänster like aghaehgher sen vill jag seriöst bara ligga känner att jag inte är skapt för att inte ha något sexliv känner exakt likadant ugh (utom att killen jag gillar typ gillar mig tillbaka men hOW DO I PEOPLE WORDS HELP) det är ju också ett problem, varför måste man prata för att folk ska fatta för, like READ MY MIND AND LIKE IT, det skulle vara så mycket enklare ![]()
2 feb, 2013 22:52 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av hyperion: haha orkar inte längre blir så kärlekskrank gjfadhgher ska det vara så jävla svårt att hitta en pojke (eller flicka) som jag vill ha som vill ha mig med? folk blir ju ihop till höger och vänster like aghaehgher sen vill jag seriöst bara ligga känner att jag inte är skapt för att inte ha något sexliv känner exakt likadant ugh (utom att killen jag gillar typ gillar mig tillbaka men hOW DO I PEOPLE WORDS HELP) det är ju också ett problem, varför måste man prata för att folk ska fatta för, like READ MY MIND AND LIKE IT, det skulle vara så mycket enklare UGH JA alltså han har varit halvt på väg att prata med mig ibland, vill bara ruska om honom och ba JAG GILLAR DIG JU VAD ÄR DITT PROBLEM STARTA EN KONVERSATION BARA!!!!!! ska kanske inte säga så mycket though med tanke på att jag inte vågar snacka med honom heller?? men alltså han skulle ju kunna be om mitt nr eller nåt i alla fall ;________; mvh för lat/blyg för att ta initiativet själv :$ 2 feb, 2013 22:58 |
|
Borttagen
|
Oj vad längesedan jag skrev här.
Mer än ett år sedan xD Hoppas ni alla har det bra finisar och ni år alltid be om råd om det är någonting ♥ 2 feb, 2013 23:02 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som inte bryr mig om alla hjärtans dag? har aldrig fått något kort eller liknanade, och ingen bryr sig i min skola. Jag bryr mig inte heller, bara om jag får gelehjärtan (♥33) eller typ fika hemma
http://Kaosregn.blogg.se
4 feb, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Bara jag som inte bryr mig om alla hjärtans dag? har aldrig fått något kort eller liknanade, och ingen bryr sig i min skola. Jag bryr mig inte heller, bara om jag får gelehjärtan (♥33) eller typ fika hemma Jo, det såklart xD Farmor burkar kunna ha någit godis till oss 4 feb, 2013 16:35 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen