The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men då känner jag mig behövd! Anledningen till att jag sitter med i elevrådet är för att jag vill springa ärenden!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet inte varför. Men jag gillar att springa ärenden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn! Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Men varför skaffar de barn då?? För att få oss att springa ärenden? Inte jag... 6 jan, 2017 00:07 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte... Nejdå, fast kanske senare i rollet Okej x) Jepp Det vore dramatiskt. Det är redan dramatiskt x) I för sig Men ändå 6 jan, 2017 00:07 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men då känner jag mig behövd! Anledningen till att jag sitter med i elevrådet är för att jag vill springa ärenden!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet inte varför. Men jag gillar att springa ärenden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn! Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Men varför skaffar de barn då?? För att få oss att springa ärenden? Inte jag... Ah...då fattar jag. Jag bara...äsch. LunaLovegood123 Alltså jag bara kan inte släppa det..
6 jan, 2017 00:09 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Vadå? WeasleyHufflepuff?
6 jan, 2017 00:10 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
6 jan, 2017 00:11 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Att du hatar dem? Och att jag typ försöker försvara dem? 6 jan, 2017 00:12 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
6 jan, 2017 00:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Typ så ja.. Hmm, jag kommer fortsätta med det. 6 jan, 2017 00:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
6 jan, 2017 00:13 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Nej det är lugnt Milli Vi har typ disskutioner. Jag försvarar gudarna och Will hatar dem 6 jan, 2017 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen