Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Om du inte har gjort en kvast så är det ett tips
Winter is coming... 20 jan, 2012 15:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Train: Hey! Jag håller på med en trollstav i slöjden, och vet inte vad jag ska göra när jag är klar! Tips på vad man kan göra om man vill göra något hp-relaterat? Träslöjd ddådå Gör en ask till den?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 jan, 2012 15:13 |
|
mican00
Elev |
min kompis har gjort en nimbus 2000 i träslöjden
jag har gjort två st trollstavar, en kvast (gjorde den hos en kompis så den är inte så fin som när man gör den i slöjden), ett par dödsrelikerna örhängen, en mantel, ett hogwarts brev, och i slöjden håller jag på med en Ravenclaw mössa, och efter det tänker jag göra en kvick i tyg och sen virka en pygmépuff! ![]()
20 jan, 2012 15:14 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Smart! Också kan du rista in vilket träslag, längd och kärna den har
Winter is coming... 20 jan, 2012 15:15 |
|
arianasnape
Elev |
Du kan göra the goldent snitch av trä och måla den och sen sätta dit vingar!!!!
20 jan, 2012 17:59 |
|
Pygmepuffen
Elev |
20 jan, 2012 18:06 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: ^Jag gjorde den av en flörtkula jo det går ju också men eftersom hon har träslöjd menar jag!! 20 jan, 2012 18:09 |
|
Pygmepuffen
Elev |
20 jan, 2012 18:11 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av arianasnape: Du kan göra the goldent snitch av trä och måla den och sen sätta dit vingar!!!! Skrivet av Pygmepuffen: ^Jag gjorde den av en flörtkula Bra idéer! Eftersom jag inte ska ha träslöjd på ett år så ska jag kanske testa med flörtkula om jag hittar nån hemma! ![]()
20 jan, 2012 18:40 |
|
LilyLovegood
Elev |
20 jan, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen