Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Varsågod för att jag är så duktig och för att jag fixade så att jag vann." skämtade jag och gav kontrollen åt Hector.
26 okt, 2013 16:21
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina händer.
26 okt, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?"
Frågade jag Wii.
26 okt, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen.
"Jag har känslor för er båda..."
26 okt, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
Jag tittade bort från henne.
26 okt, 2013 16:33
|
|
Borttagen
|
"Förlåt..." jag sökte hans hand med min och fann den.
26 okt, 2013 16:34
|
|
Borttagen
|
Jag drog åt mig min hand och reste mig upp och försvann ut ur rummet.
26 okt, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
"Diego!" Ropade jag och följde efter honom.
Jag hann i fatt honom ovanligt fort.
26 okt, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot ett träd utanför huset pch svalde. Jag borde inte rest mig så där...
26 okt, 2013 16:41
|
Du får inte svara på den här tråden.