(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:52 |
|
Borttagen
|
"Ska du öppna lådan nu?, frågar jag nyfiket
4 dec, 2013 23:53 |
|
evee
Elev |
"Okej" jag ler och går fram till den. Jag öppnar den försiktigt och vänder mig sedan om mot Jack. " den är fantastisk!"
![]() ![]()
4 dec, 2013 23:55 |
|
Borttagen
|
"Tycker du?,sa jag förvånat.
Jag känner hur glädjen sprider sig i hela kroppen. 4 dec, 2013 23:56 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
"Gud så vacker.
Ler 5 dec, 2013 00:00 |
|
evee
Elev |
5 dec, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
" Jag pratade inte om klänningen..
Jag tittade på henne med samma blick som jag gjorde när jag gav henne ringen. 5 dec, 2013 00:27 |
|
evee
Elev |
Jag lägger försiktigt ner klänningen igen. "På, du är så gullig." Jag ler och sätter mig i hans knä.
![]() ![]()
5 dec, 2013 00:29 |
|
Borttagen
|
" Det är du som är gullig baby.
jag lägger armarna runt henne. 5 dec, 2013 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen