Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nallebjörn
Elev |
26 nov, 2016 22:11 |
|
nallebjörn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja såklart, för ett pepparkakshus måste du bygga ett helt pepparkakshus, en väg är bara en väg. Det lär ju knappast ta mer än en halvtimma i alla fall.Yeah, och fem timmar att bygga ett pepparkakshus.. *host* *host*
26 nov, 2016 22:20 |
|
Borttagen
|
Min kompis på mattelektionen
O.Om man sak räkna ut halva arean på en cirkel så måste man ha 2 halvor och om man delar halvorna vad ser det it som så. J.? O, pizzabitaroch vad har man på pizza? J? O. Feferoni och vad blir det då. j? O. En triangel med en cirkel i alltså illuminati. J? O. Och vad har man mer på pizza? J.? O, ost och vad säger man är gjort av ost J? O.Månen alltså är illuminatis bas på månen. J??????????????? Jag menar hur kan man ens tänka så?????? 26 nov, 2016 22:39 |
|
Borttagen
|
Nåt som min kompis sa
Ju större du är desto svårare är du att kidnappa. Stay safe, eat cake 29 nov, 2016 20:29 |
|
linn.w
Elev |
okej så en av mina coacher ska till Rio på semester,och då skrev En annan av coacherna att han inte skulle ta med sig hiv hem när han kommer tillbaka. och då skrev en annan av coacherna (har jävligt många coacher) "ta med smör". så det är dagens citat och råd tycker jag! "ta med smör"
Do A fLiP 29 nov, 2016 20:56 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
D, efter experiment med eld på naturkunskapen;
"...kan vi inte sätta eld på något mer?" 29 nov, 2016 22:25 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är din kompis på varenda mattelektion någonsinMin kompis på mattelektionen O.Om man sak räkna ut halva arean på en cirkel så måste man ha 2 halvor och om man delar halvorna vad ser det it som så. J.? O, pizzabitaroch vad har man på pizza? J? O. Feferoni och vad blir det då. j? O. En triangel med en cirkel i alltså illuminati. J? O. Och vad har man mer på pizza? J.? O, ost och vad säger man är gjort av ost J? O.Månen alltså är illuminatis bas på månen. J??????????????? Jag menar hur kan man ens tänka så?????? 30 nov, 2016 08:50 |
|
Borttagen
|
Jag ska smiska dig med mina pengar
~Ella HAHAHA 30 nov, 2016 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: jag är din kompis på varenda mattelektion någonsin Min kompis på mattelektionen O.Om man sak räkna ut halva arean på en cirkel så måste man ha 2 halvor och om man delar halvorna vad ser det it som så. J.? O, pizzabitaroch vad har man på pizza? J? O. Feferoni och vad blir det då. j? O. En triangel med en cirkel i alltså illuminati. J? O. Och vad har man mer på pizza? J.? O, ost och vad säger man är gjort av ost J? O.Månen alltså är illuminatis bas på månen. J??????????????? Jag menar hur kan man ens tänka så?????? Isådanafall är jag seriöst rädd för dig Idag hade vi matte igen och här är hans nya kommentar denna gång om hur shreck skapades. "En gång för länge sedan när påven skulle gå på toa så såg han shreck ( som då var en vanlig människa) sitta på hans toalett med en kippa på huvudet ( en slags judisk mössa). Då blev påven arg och doppade shrek i toaletten. Då blev shrek grön eftersom påven bajsar uranium. Sedan så blev shrek påvens slav och sprang omkring och försökte förvandla andra judar till gröna monster genom att kasta uranium på dem, men tyvärr så funkade det inte för shrek var speciell och alla judar dog" Fråga mig inte hur han tänkte, jag undrar det själv, seriöst. 30 nov, 2016 19:39 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: detta är jag på matteprovet imorgon när läraren ber om motivation Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: jag är din kompis på varenda mattelektion någonsin Min kompis på mattelektionen O.Om man sak räkna ut halva arean på en cirkel så måste man ha 2 halvor och om man delar halvorna vad ser det it som så. J.? O, pizzabitaroch vad har man på pizza? J? O. Feferoni och vad blir det då. j? O. En triangel med en cirkel i alltså illuminati. J? O. Och vad har man mer på pizza? J.? O, ost och vad säger man är gjort av ost J? O.Månen alltså är illuminatis bas på månen. J??????????????? Jag menar hur kan man ens tänka så?????? Isådanafall är jag seriöst rädd för dig Idag hade vi matte igen och här är hans nya kommentar denna gång om hur shreck skapades. "En gång för länge sedan när påven skulle gå på toa så såg han shreck ( som då var en vanlig människa) sitta på hans toalett med en kippa på huvudet ( en slags judisk mössa). Då blev påven arg och doppade shrek i toaletten. Då blev shrek grön eftersom påven bajsar uranium. Sedan så blev shrek påvens slav och sprang omkring och försökte förvandla andra judar till gröna monster genom att kasta uranium på dem, men tyvärr så funkade det inte för shrek var speciell och alla judar dog" Fråga mig inte hur han tänkte, jag undrar det själv, seriöst. Det jobbiga är att jag är seriös och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta XD 30 nov, 2016 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen