Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ellisnoris
Elev |
1 nov, 2012 19:23 |
|
Lunah~
Elev |
2 nov, 2012 08:29 |
|
celina
Elev |
2 nov, 2012 09:45 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker också välja gelénappar eftersom jag tycker att både konsistensen och smaken är godare. Men råttorna är ju sötare ...
Resultat i frågan "Gelénappar eller sega råttor": 19-3 till gelénappar! OBS! Ny fråga i första inlägget! 3 nov, 2012 10:49 |
|
LunaLove<3
Elev |
3 nov, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Senap, ketchup är typ det äckligaste jag vet...
3 nov, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Huhu, hatar båda...
Ketchup får det nog bli, jag gillade när jag var mindre. 3 nov, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Senap. För att det kan vara så mycket socker i Ketchup. Men hemmagjord ketchup är mycket gott. Men jag väljer ändå senap på grund av dem många onödiga ingredienserna som ketchup kan innehålla.
3 nov, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Innan åt jag senap mest till korv och julskinka men jag äter inte kött längre (och veggo-korv är inte så gott tycker jag) så det blir automatiskt att jag inte äter så mycket senap heller. Ketchup äter jag oftare, men jag tycker ändå senap är godare så jag väljer det ändå!
3 nov, 2012 11:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
3 nov, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen