Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Säg/skriv vad du känner till personen som du gillar! Det funkade för mig :)
1 feb, 2013 21:18 |
|
BurningHeart
Elev |
Hm, senast jag skrev vad jag kände till en kille så ignorerade han mig i två veckor.. Beror väl på vad för slags kille det är också
Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 1 feb, 2013 21:20 |
|
Måntass
Elev |
1 feb, 2013 21:25 |
|
BurningHeart
Elev |
Know that feeling
Och så går man och undrar och undrar om hur det är, för chansen att dom säger hur dom känner är rätt liten.. Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 1 feb, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BurningHeart: Hm, senast jag skrev vad jag kände till en kille så ignorerade han mig i två veckor.. Beror väl på vad för slags kille det är också Samma här men sen visade det sig att han inte hade sett det och nu är vi tillsammans Måntass: Det var jag med först men nu är vi tillsammans. Lycka till! Du vågar 1 feb, 2013 21:39 |
|
Måntass
Elev |
KlarieLovegood - Det hoppas jag med! Men min relation till den här personen är väldigt, väldigt komplicerad. Och jag fruktar att jag kommer behöva ge upp hoppet, hur lite jag än vill det
Men va roligt att det gick bra! ![]()
1 feb, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Tihi, tycker det är sött att tråden har en sådan lång rubrik!!
1 feb, 2013 21:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså jag vill ha alla hjärtans dg nu men ändå inte. vill bara få det överstökat men vill inte skämma ut mig och jag vet srsly inte om jag vågar. kommer skuta med att jag sitter och gråter vilket svar jag ön får. om jag får något svar. och om jag får det kommer det säkert vara nått i stil med: "mhm nu vet jag det tck för att du berättar men tyvärr gillar jag inte dig" eller så för hon försöker iaf alltid vara trevlig och det gör honom bara ännu underbarare
ORKAR INTE
1 feb, 2013 21:58 |
|
BurningHeart
Elev |
Fruktar alla hjärtans dag! Kommer gå och hoppas på att killen jag gillar kommer fram och ger mig ett gulligt kort, skickar ett meddelande eller ngt där han skriver att han känner likadant.. Förhoppningsvis får jag mycket läxor att göra den dagen så att jag kan tänka på något annat
Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 1 feb, 2013 22:01 |
|
smartbabe
Elev |
Alla hjärtans dag måste ju inte vara om par, varför inte sprida kärlek till alla i din närhet, familj & vänner och folk i allmänhet som verkar lite nere?
![]()
2 feb, 2013 14:44 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen