Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Padfootie Jättefin
20 sep, 2011 20:48 |
|
kinshaw
Elev |
hej lyssnar på musik, är inne på mugglis, och skriver ett långt inlägg till "skriva av sig" tråden i word. Padfootie, grym bild! ![]()
20 sep, 2011 20:50 |
|
Enchanted
Elev |
^
"Pluggar", tumlr`ar och mailar 20 sep, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
tjaaa, jag testar min röst, tumblr och franska glosor
jag tänkte bara bidra med det eftersom alla bryr sig ^^ 20 sep, 2011 20:56 |
|
Luna 1
Elev |
Jag sjunger för mig själv som vanligt, spelar in det så det låter hyvsat..
Så intressant XD, inte.
Tumblr.
20 sep, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
ska nog också prova att spela in mitt
20 sep, 2011 21:03 |
|
Luna 1
Elev |
20 sep, 2011 21:05 |
|
Borttagen
|
kanske det <
20 sep, 2011 21:08 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanske det < Detsamma! GOD NATT UNDEBARA, SÖTA, KLOKA MUGGLISAR! (VI ses troligen imorgon..)
Tumblr.
20 sep, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
20 sep, 2011 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen