Hur känd är personen över dig?
Forum > Quidditchplanen > Hur känd är personen över dig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
2, tror tyvär bara att jag har sett dig någon gång
Jaha. 11 okt, 2011 19:29 |
|
Starvinsky
Elev |
6
Jag är 0. ehehehhe So it's now or never, isn't it? 11 okt, 2011 19:30 |
|
linnvendela
Elev |
Nej här kan man inte vara 0. 1
Jaha. 11 okt, 2011 19:32 |
|
Salazar1
Elev |
7
Slytherin Pride 11 okt, 2011 19:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 19:32
|
|
soratanaka
Elev |
6-7.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 okt, 2011 19:32 |
|
kinshaw
Elev |
11 okt, 2011 23:05 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 okt, 2011 23:08 |
|
linnvendela
Elev |
6-7, har sett dig ganska mycket på sistone
Jaha. 12 okt, 2011 16:35 |
|
IvveKingh
Elev |
7
12 okt, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
5
- har inte sett dig förut ^^ 15 okt, 2011 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen