The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Jag suckade, när skulle Wilmas hat försvinna? " Wilma," sa jag, jag använde hennes förnamn och inte bara Will " de har inget val!" Det sista skrek jag ut och blängde ilsket på Wilma. Hon blängde lika argt tillbaka. " Emma, du kan ju lika gärna gifta dig med dem," jag blev arg, argare än jag någonsin varit förut. Hon hade ingen rätt att säga. " Sluta, bara sluta," spottade jag fram bokstavligt talat. Det stänkte små blöta droppar på henne. " Varför?" sa hon med arrogant röst och höjt ögonbryn. Det var droppen. Jag rusade in i tältet där Ally satt med sin choklad, hon såg lite förvånad ut men jag brydde mig inte. Jag stoppade ner allting i min väska och sen gick jag ut. " Wilma Wave, jag sticker nu, jag står inte ut med dig längre," sa jag och sedan marscherade jag bort från hon och Ally. En del av mig hade dåligt samvete medans den andra sjöng opera. Det var kul att rolla. 6 jan, 2017 00:00
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 6 kl. 00:00
|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn! Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Men varför skaffar de barn då?? För att få oss att springa ärenden? LunaLovegood123 .....oj
6 jan, 2017 00:00
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 6 kl. 00:01
|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. 6 jan, 2017 00:01 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte...
6 jan, 2017 00:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet inte varför. Men jag gillar att springa ärenden!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn! Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Men varför skaffar de barn då?? För att få oss att springa ärenden? 6 jan, 2017 00:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet inte varför. Men jag gillar att springa ärenden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn! Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! Men varför skaffar de barn då?? För att få oss att springa ärenden? Inte jag...
6 jan, 2017 00:03 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte... Nejdå, fast kanske senare i rollet 6 jan, 2017 00:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte... Nejdå, fast kanske senare i rollet Okej x)
6 jan, 2017 00:04 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte... Nejdå, fast kanske senare i rollet Okej x) Jepp Det vore dramatiskt. 6 jan, 2017 00:05 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD Jag ska slänga in mitt bråk med Will också. Okej.....men... eh du Em... gå inte... Nejdå, fast kanske senare i rollet Okej x) Jepp Det vore dramatiskt. Det är redan dramatiskt x)
6 jan, 2017 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen