PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Ian såg uppskattande på henne, att hon åt var ett gott tecken, att hon talat var ett gott tecken.
"Mmm" svarade Ina sammanbitet och såg på honom då han la sig vid henne. "Rastlös och det smärtar i benet." sa hon trött. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 mar, 2014 22:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina log ocj drog av sig klänningen och bytte till sitt nattlinne. Hon la sig i sängrn sedan.
Stefan kysste henne tröstande. "Vill du ha smärtstillande?" Undrade han.
2 mar, 2014 22:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian kom till henne, "Får jag sova vid dig?" frågar han mjukt, han ville inte tränga sig på eller skrämmas.
"Smärtstillande och något att äta tack, annars kommer jag aldrig kunna somna." sa Ina och log svagt mot sin älskade. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 mar, 2014 22:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina nickade. "Självklart" log hon mjukt och drog ner Ian vid sig och kysste honom ömt.
Stefan nickade och kallade efter mat. Medan de väntade gav han henne lite smärtstillande.
3 mar, 2014 02:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian log och la armen om henne, "God natt älskling." sa han ömt och slöt ögonen.
Ina svalde och efter ett tag verkade hon märkbart slappna av hon hade mer ont än vad hon erkände. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2014 09:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan öppnade dörren och tog mat från tjänaren och gav den till Ina.
Selina blundade hon och sov snart, trygg Ians famn. Hon drömde bra och lugnt. Nästa morgon vaknade hon utvilad och satte sig upp.
3 mar, 2014 18:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack" sa Ina och åt med god aptit, men smärtstillande gjorde henne snart sömnig och hon började oroligt vaja till där hon satt i sängen.
"Ta brickan." bad hon, hon kände att något höll på at dra ner henne i det svarta mörkret. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2014 18:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan åt lite han med och tog sedan snabbt brickan. "Godnatt" mumlade han och kysste hennes panna och han ställde undan brickan. Han klädde av sig själv och kröp ned vid henne och sov snart han med.
3 mar, 2014 19:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina somnade med ens och sov djupt och drömlös till sent den dagen. Smärtstillande hade den inverkan och sova var ändå bättre för henne än att känna sig så rastlös.
Ian vaknade och sömnigt sträckte han på sig, "God Morgon." sa han sömnigt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 mar, 2014 19:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan hade vaknat i god tid och satt och tog hand om sitt arbete. Han hade också organiserat soldaterna och fått dem att kamma igenom den bit av skogen i jakt på männen.
Selina vände sig mot honom. "Godmorgon älskade" log hon och kysste honom lätt innan hon satte sig.
3 mar, 2014 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen