Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 14:11
|
|
Borttagen
|
"Jag sa ju att du fick välja!"
26 okt, 2013 15:45
|
|
Borttagen
|
"Okej." jag gick fram till tv:en.
26 okt, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
Jag tog emot kontrollen hon kastade till mig.
26 okt, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
Vi satte oss och började spela.
26 okt, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Det var kul. Vi körde en bana mot varandra där man tävlade om hur många orscher man kunde döda på en viss tid.
26 okt, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne på munnen.
"Grattis"
26 okt, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Frågade jag förbryllat.
26 okt, 2013 16:14
|
Du får inte svara på den här tråden.