(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Jag ställer ner lådan på golvet i vardagsrummet,sedan sätter jag mig i soffan.
4 dec, 2013 23:27 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:29 |
|
Borttagen
|
"Okej,sen får du öppna din låda.
4 dec, 2013 23:32 |
|
evee
Elev |
"Okej" jag ler och stänger dörren efter mig. Jag går ner till grannen och plingar på. En kille öppnar. "Hej, tack för lånet av bilen." Säger jag och ler. "Varsågod" svarar han och jag räcker honom nycklarna, sedan går jag hem.
![]() ![]()
4 dec, 2013 23:34 |
|
Borttagen
|
Jag känner hur svettig jag är. Jag drar av mig min T-shirt.
4 dec, 2013 23:39 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag lutar mig mot soffkanten och pustar ut.
4 dec, 2013 23:47 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:49 |
|
Borttagen
|
"Hej, snygging.
Jag ler mot henne. 4 dec, 2013 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen