Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19788 19789 19790 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:

TOPH KOM HEM, NUU!!!!

20 mar, 2015 15:07

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:

TOPH KOM HEM, NUU!!!!

Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 mar, 2015 15:09

Borttagen

Avatar


vi ska äta sushi vi ska äta sushi jag upprepar VI SKA ÄTA SUSHI
praise the lord for sushi

20 mar, 2015 15:09

Borttagen

Avatar


Nu har det gått en hel vecka sedan jag kände mig bra senast. Lördags till onsdags mådde jag ganska illa samt hade yrsel och svimnigskänslor, igår hade jag extrem halsbränna och ont i örat, och idag mår jag illa igen. Oh hela tiden har jag varit i skolan.

20 mar, 2015 15:27

Corazon
Elev

Avatar


Jag har 100 tummar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

20 mar, 2015 15:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:

TOPH KOM HEM, NUU!!!!

Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart!



Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D:

20 mar, 2015 15:32

Corazon
Elev

Avatar


Någon som har en dunderkur mot förkylning?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

20 mar, 2015 15:35

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:

TOPH KOM HEM, NUU!!!!

Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart!



Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D:

Åh! D: Förhoppningsvis så är hon bara ute längre än vanligt och att det inte är något konstigt. Och om hon är lite vilse så tror jag att hon hittar tillbaka ändå! Hoppas hoppas att hon kommer snart!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 mar, 2015 15:39

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:

TOPH KOM HEM, NUU!!!!

Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart!



Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D:

Åh! D: Förhoppningsvis så är hon bara ute längre än vanligt och att det inte är något konstigt. Och om hon är lite vilse så tror jag att hon hittar tillbaka ändå! Hoppas hoppas att hon kommer snart!



Jaa jag hoppas det D: Sist satt hon i ett träd i flera timmar och kunde inte komma ner! Jag vill inte att det ska va så nu också D:

Jag hoppas hon kommer snart, gärna nu D:

20 mar, 2015 15:49

Adina
Elev

Avatar


Jag har skrivit tre tentor den här veckan! Hoppas verkligen på godkänt; men tills dess är det bara att vänta på resultat.. och festa hela helgen!

:)

20 mar, 2015 16:03

1 2 3 ... 19788 19789 19790 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.