@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D:
TOPH KOM HEM, NUU!!!! 20 mar, 2015 15:07 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D: TOPH KOM HEM, NUU!!!! Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart!
20 mar, 2015 15:09 |
|
Borttagen
|
vi ska äta sushi vi ska äta sushi jag upprepar VI SKA ÄTA SUSHI
praise the lord for sushi 20 mar, 2015 15:09 |
|
Borttagen
|
Nu har det gått en hel vecka sedan jag kände mig bra senast. Lördags till onsdags mådde jag ganska illa samt hade yrsel och svimnigskänslor, igår hade jag extrem halsbränna och ont i örat, och idag mår jag illa igen. Oh hela tiden har jag varit i skolan.
20 mar, 2015 15:27 |
|
Corazon
Elev |
20 mar, 2015 15:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D: TOPH KOM HEM, NUU!!!! Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart! Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D: 20 mar, 2015 15:32 |
|
Corazon
Elev |
20 mar, 2015 15:35 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D: TOPH KOM HEM, NUU!!!! Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart! Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D: Åh! D: Förhoppningsvis så är hon bara ute längre än vanligt och att det inte är något konstigt. Och om hon är lite vilse så tror jag att hon hittar tillbaka ändå! Hoppas hoppas att hon kommer snart!
20 mar, 2015 15:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Min katt har varit ute superlänge nu D: Tre timmar typ, hon brukar va ute i max 1½ D: Jag orkar verkligen inte att hon ska försvinna igen! Jag orkar inte...jag pallar inte D: TOPH KOM HEM, NUU!!!! Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka snart! Tack du ♥ Hon är inte tillbaka än D: börjar bli så jäkla orolig...orkar inte, pallar inte D: Hon har säkert blivit ivägjagad av enm katt och jag tror jag vet vilken katt...vill strypa den katten D: typ!! D: Åh! D: Förhoppningsvis så är hon bara ute längre än vanligt och att det inte är något konstigt. Och om hon är lite vilse så tror jag att hon hittar tillbaka ändå! Hoppas hoppas att hon kommer snart! Jaa jag hoppas det D: Sist satt hon i ett träd i flera timmar och kunde inte komma ner! Jag vill inte att det ska va så nu också D: Jag hoppas hon kommer snart, gärna nu D: 20 mar, 2015 15:49 |
|
Adina
Elev |
Jag har skrivit tre tentor den här veckan! Hoppas verkligen på godkänt; men tills dess är det bara att vänta på resultat.. och festa hela helgen!
:) 20 mar, 2015 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen