@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Har fått ett ordentligt sommarjobb för första gången i mitt liv. Är glaaaad
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 20 mar, 2015 12:32 |
|
Borttagen
|
Jaha då går ens tåg 13:34 bara att vänta då.
20 mar, 2015 12:38 |
|
LolFeelings
Elev |
20 mar, 2015 12:49 |
|
Borttagen
|
OKEJ, igår såg jag hela Fifty shades of grey. Något i mig har sagt att alla kritiska röster varit överdrivna (vet inte varför), men jag hade på känn att jag skulle tycka annorlunda. Jag kopplar inte ihop filmen med boken för det enda jag läst i första delen, eller i trilogin över huvud taget, är ett kort stycke i början av boken och några sexscener (som förövrigt var skrivna jävligt grows och barnsligt)..men det är ju en smaksak.. Well, jag förstår faktiskt inte hur fan man kan försvara den här filmen, den var hemsk, den där snubben är hemsk, varje gång hon backar blir det som bensin på hans eld. Sen när hon står och gråter i trappen och går med på hans bestraffning bara för att hon är kär, eller i alla fall känner sig bunden till det där puckot för att han gett henne uppmärksamhet och fysisk "närhet" hon aldrig upplevt tidigare. Ingen som kör fair BDSM skulle göra så i det läget, och sen gråter hon under hela tiden. Hur sjukt? Och han dyker upp på alla möjliga ställen när hon tagit avstånd. Han behöver inte träffa henne, han behöver träffa en psykolog, helst omgående. Jag hoppas verkligen, verkligen att böckerna är bättre eftersom det är så många som verkar gilla dem. 20 mar, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: min klass såg på den i dag! Den var ASGRYM!!!! Vi såg också live från svalbad där det var total Imorgon är det solförmörkelse. Fattar ni vad jag menar med detta: 20 mar, 2015 13:08 |
|
Solkatten
Elev |
HELG. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2015 13:54 |
|
Klaestron
Elev |
Fick larma på, på jobbet för helgen. Det plötsliga ifrågasättandet som börjar om man gjort rätt när en Securitas bil åker förbi. Tror dock att det blev rätt. Eller?
20 mar, 2015 14:24 |
|
Chaemy
Elev |
Jag är så glad. Jag fick se solförmörkelsen. Om jag inte hade gjort det så hade jag förmodligen varit ledsen överdrivet länge. Men trots att molnen var överallt så trängde solljuset igenom. När jag såg det skrek jag av glädje, råkade svinga runt min kompis något varv och hoppade och dansade.
20 mar, 2015 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: jag är glad att jag fick se den, för att nästa sol förmörkelse (När det inte är halv) i Finland, Sverige och Norge är först 2121 Jag är så glad. Jag fick se solförmörkelsen. Om jag inte hade gjort det så hade jag förmodligen varit ledsen överdrivet länge. Men trots att molnen var överallt så trängde solljuset igenom. När jag såg det skrek jag av glädje, råkade svinga runt min kompis något varv och hoppade och dansade. 20 mar, 2015 14:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill se en jordenförmörkelse, fast inte från solen :C 20 mar, 2015 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen